Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Ez jó üzletpolitika?

Ez jó üzletpolitika?

Figyelt kérdés

Sokan csinálják azt a szolgáltatásban, hogyha nem mész el a megbeszélt időpontra, akkor az elmaradt kezelés 50-100%-át ki kell fizetned a következő kezelés alkalmával.

Ha én ezt bevezetem, nem kell tartanom attól, hogy az illető többé inkább nem jön hozzám, csak ne kelljen "potyára" fizetnie az elfelejtett időpontja után? Ti hogy látjátok mi lenne ilyen esetekre a jó taktika?


2023. szept. 21. 08:17
 1/9 anonim ***** válasza:
73%

Fizesse ki előre.


Ha egyébként is eljönne, akkor ki fogja fizetni, ha pedig úgysem jönne el, akkor nem kiesett idő.

2023. szept. 21. 08:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
Úgy értem, ha kifizettetem vele az elmulasztott időpontot (teljesen mindegy, hogy előre, vagy utólag), akkor megsértődhet és elveszíthetek egy egyébként akár már évek óta rendszeresen hozzám járó ügyfelet. Vagy ez nem jellemző?
2023. szept. 21. 08:38
 3/9 anonim ***** válasza:
81%

Azt mondom, hogy menj elébe annak, hogy lemondja az időpontot. Ezért írtam azt az 1-es válaszomban, amit.


Így fel sem merülhet az, amit kérdeztél.

2023. szept. 21. 08:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
Hogyne merülne fel? Elfelejt eljönni, bukta az összeget. A végeredmény ugyanaz. Megsértődhet és mostantól megy inkább máshoz.
2023. szept. 21. 08:58
 5/9 anonim ***** válasza:
30%
Egyszeru, idopont foglalas csak elore fizetessel lehetseges. Ha nem jon el akkor bukta. Az hogy utana mit csinal nem a te bajod
2023. szept. 21. 09:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
87%
Egyszerű: első alkalommal nincs felár. Ha másodszor is előfordul, hogy nem jelenik meg, akkor felszámítod neki a kiesett alkalmat. Ennek két hozadéka lehet: 1. Vagy kifizeti, továbbra is hozzád jár és onnantól jobban odafigyel. 2. Vagy soha többé nem jön, akkor meg te is jól jártál, mert kinek kell egy megbízhatatlan ügyfél?
2023. szept. 21. 09:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
30%

"Az hogy utana mit csinal nem a te bajod"

De pont erre vonatkozik a kérdés, miért nem értitek meg?

2023. szept. 21. 12:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 Baluba ***** válasza:
100%
Ez olyan szolgáltatásnál jellemző, ahol a szolgáltató jellemzően tele van. Ilyenkor okoz kárt, aki nem emgy el, és nem fizet, hiszen fel tudná tölteni a szolgáltató mással az időpontot. Ugyan ezen okból az sem zavarja a szolgáltatót, ha a vengég ilyen után máshova megy, mert lesz helyette új vendég a megnyíló időpontokra.
2023. szept. 21. 14:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
38%

#6: viszont akkor ingyen dolgoztál (hiszen nem fog visszamenni kifizetni, ebben biztos lehetsz), ellenben az 1-es hozzázsólásban említett megoldással.


Ha nem jó neki az időpont ÉS időben szól, akkor ingyen átrakod neki, egyébként a pénz meg már nálad.

2023. szept. 21. 16:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!