Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » BMW állás lehetőségek autó...

Kkdhchnsnx kérdése:

BMW állás lehetőségek autó villamossági szerelőnek?

Figyelt kérdés
Heló , az lenne a kérdés , hogy autó villamossági szerelő a szakmám és próbáltam keresgélni , hogy milyen munkakörben lehetne oda jelentkezni? Nem egy mérnöki szakma, de azért egy csak érettségitől gondolom többet ér, találtam sok állás lehetőséget, de fogalmam sincs , hogy mit takarnak a munkakörök mert sokat láttam, de laikus vagyok ilyen tekintetben, nincs még munka tapasztalat mivel nem a szakmában helyezkedtem el suli után , előre is köszi a válaszokat már ha ezt így meglehet mondani , a Debreceni gyárról lenne szó természetesen

jan. 23. 18:13
 1/9 anonim ***** válasza:
Autóvillamosságit általában szervizek szoktak keresni
jan. 23. 18:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:

Talan picit tevuton jarsz arrol, hogy nez ki az autogyartas. Szerinted egy autogyarban egy autovillamossagi szerelo milyen feladatokat lat el?


Semmilyet. A gyarto es szerelosorokat, gepeket, robotokat uzemelteto automatizalasi technikusokra, villamos es mechatronikai karbantartokra, elektromuszereszekre, teszttechnikusokra van igeny egy autogyarban. Nem autovillamossagi szerelore.


Egyebkent itt nezz szet, talan tisztul a kep:

[link]

jan. 23. 19:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:

Amit a 2-es elküldött az jó oldal, Debrecenbe jelenleg 40 helyre keresnek embereket, de ez naponta változik.

Vedd fel velük a kapcsolatot, mond el nekik az elképzeléseidet, és biztos hogy megkínálnak valamivel!

Lehet hogy nem azonnal, de akkor nyilvántartásba vesznek, és ha aktuális, akkor szólnak. Rengeteg embert fognak még felvenni, jelentkezz mielőbb!

jan. 23. 21:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza: