Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » A mai világban milyen munkával...

A mai világban milyen munkával lehet sok pénzhez jutni LEGÁLISAN?

Figyelt kérdés

Érdekel, mivel lehet nagyon gazdaggá válni.

Azt gondoltam, hogy gyógyszeripar, olaj, meg alkohol, dohán, szóval amit az emberek megvesznek mindig is megvették, és legális.

Ezekkel lehet a legtöbbet keresni legálisan?


2011. febr. 24. 21:18
 1/10 anonim válasza:
74%
Én is ezen gondolkoztam pár évvel ezelőtt. Aztán úgy döntöttem, a kőolaj kell a népnek. Most egyenlőre még geológus hallgató vagyok, de mindenképp energiahordozókra fogok szakosodni. Az ilyen végzettségűek a Mol-nál, Shellnél, OMV-nél találnak állást. Szurkoljatok, a természettudományok nagyon nehezek.
2011. febr. 24. 21:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:

Programozás: ha sikerül berobbanod egy teljesen új, és szükséges programmal/rendszerrel, abból nagyon meg lehet gazdagodni.


Írás: egy jó könyvvel és/vagy forgatókönyvvel is nagyon meg lehet ám tollasodni.


Most így hirtelen ez a kettő az, ami teljesen legális úton juttathat gazdagsághoz.

2011. febr. 24. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim válasza:
Tozsdezessel is nagyon meg lehet hazdagodni, felteve ha otthon vagy benne, van alaptoked es bator vagy.
2011. febr. 24. 21:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:

Lehet ezt hülyeségnek fogod tartani de azért leírom.Szerintem akkor válhatsz gazdaggá ha adsz másoknak pénzt."Adj másoknak és néked is megadatik"Itt 1rövid történet,olvasd el,mióta elolvastam és szívből adok másoknak,nekem is sokkal több pénzem van.Hihetetlen!Próbáld ki,adj vkinek mondjuk 500Ft-ot,de azt szívből add,ne legyen furdolásod,és meg fog térülni.


Az adakozás ereje

John Harricharan bevezetője

Sok évvel ezelıtt egy forró nyári napon történt. Két dolgot akartam vásárolni az üzletben.

Azokban az idıkben gyakran látogattam el a bevásárló központba, mert valahogy soha sem