Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Egy ilyen elcseszett országban...

Egy ilyen elcseszett országban van esély bármire is vagy jobb, ha elhúzok a vérbe?

Figyelt kérdés
Munkanélküliség, kicsi bérek, magas árak, szándékos ellehetetlenítés. Van értelme egyáltalán magyarországban gondolkodni?
2011. máj. 19. 19:56
1 2
 11/17 anonim válasza:
87%
Valószínűleg én is elmegyek dolgozni külföldre, pedig imádom ezt az országot, gondolom nem vagyok ezzel egyedül, de nincs értelme itt maradni, amikor a munkának nincs becsülete...
2011. máj. 20. 19:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 anonim ***** válasza:
80%
1 éve keresek állást reménytelenül. Pályakezdő vagyok, idegenforgalomban végeztem. Mindenhova ilyen olyan diploma kell, meg 600 év tapasztalat. Kérdem én: hogy legyen munkatapasztalatom ha mégcsak esélyt sem adnak hogy dolgozhassak. Se válasz, se semmi. Tiszta szánalom. Arról nem is beszélve hogy nem tudok a motivációs levélbe semmit sem beírni hogy miért engem vegyenek fel, miért én vagyok a legalkalmasabb stb. Csak sablonos duma, naná hogy nem kellek sehova de egyszerüen nem tudok mást írni. Úgyhogy ennyit ér a 4050 vagy akárhány állás kedves Bence.
2011. máj. 21. 11:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 anonim ***** válasza:
67%

"Kérdem én: hogy legyen munkatapasztalatom ha mégcsak esélyt sem adnak hogy dolgozhassak."


Valahova menj el gyakornokoskodni, akár ingyen is. Néhány hónap munkatapasztalat is sokkal több a nullánál.

2011. máj. 22. 07:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 anonim ***** válasza:
57%
Van gyakornoki tapasztalatom de az lópikula. Olyat meg nem halottam hogy csak úgy gyakorolhassak például egy boltban.
2011. máj. 22. 19:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/17 anonim ***** válasza: