Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Mennyire van nagy esélye...

Mennyire van nagy esélye annak, hogy munkaügyi központból kiközvetítenek egy munkahelyre?

Figyelt kérdés
Eddig csak diákmunkáim voltak, jelenleg pályakezdő vagyok. A szülővárosomban (ahol eddig éltem), be voltam regisztrálva. Közel 4 hónapja elköltöztem szülővárosomból, átjelentkeztem az itteni munkaügyibe. Kikérik a régebbi munkaügyiből az irataimat, majd vissza kell mennem ide a munkaügyibe. Végzettségeim vannak. Szóval, így mire számíthatok? Gondolom képzést (tanfolyamot) nem fognak nekem biztosítani, mert nemcsak érettségivel rendelkezem, hanem okj-s végzettségem is van már.
2011. aug. 25. 09:26
 1/6 anonim ***** válasza:
78%
Hát...én voltam az életem során háromszor munkanélküli segélyen. De soha nem tudtak semmi melót adni.Fizették X.hónapig a munkanélküli segélyt majd amikor lejárt,csak annyit mondtak,hogy ha akarok akkor mehetek az önkormányzathoz további segélyekért.De hál istenek nem volt rá szükségem.
2011. aug. 25. 09:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
68%

Ne haragudj meg rám, de nagyon kis naív vagy kérdező...


Az a hivatal is mint a többi is csak dísznek van!

Ülnek ott bent és azt képzelik ők a tollasok. (az urak)


Közben meg xart sem csinálnak, és felveszik a fizetésüket ennyi.


Mellesleg a legtöbb munkáltató meg sem keresi ezeket mert azok is tudják, hogy ez csak egy kirakat az állam részéről az adódért.



A munkaügyi központoknak nem az a szerepük, hogy neked munkát szerezzenek, hanem az, hogy bürökratikusan AKADÁLYOZZÁK azt hogy az eddig befizetett pénzeidből amit a fizetésedből levontak hozzájuss a segélyedhez.


Továbbá üzletelés a szerencsétlen hülyékkel és mindneféle tanfolyamokra küldözgetés amiknek semmi értelme, de ezen is valaki jól keres. Közben meg a túlképzéssel még azokat a munkaterületeket is elkúrják amikből eddig valahogy de meg lehetett élni.

(kereslet kínálat arányának felborítása)


Lásd: targoncás, vagyonőr, sofőr.