Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Valaki segitene külföldi...

Valaki segitene külföldi munkavállalással kapcsolatban, teljesen kezdő vagyok?

Figyelt kérdés

mivel nem közvetitőn keresztül hanem magamnak intéztem a munkát, nem sok ismeretem van...

Milyen kötelezettségem van itthon? Mit kell bejelenteni?

Mit kell nekem és mit az munkavállalónak elintézni (TB, adó stb.).

egyébként osztrák munkáról van szó.


2011. nov. 10. 13:41
 1/9 anonim ***** válasza:
Nincs semmi különös kötelezettséged, ugyan az a helyzet mintha itthon váltottál volna munkahelyet. A bejelentést a főnököd fogja intézni, az adózást is általában megcsinálja neked a cég, és a TB-t és járulékokat is neki kell intéznie. Onnantól hogy bejelent neked csak dolgoznod kell.
2011. nov. 10. 14:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:

köszi!

még egy kérdésem lenne, hogy a munkaszerződést a sikeres interjú után rögtön alá kell irni vagy később kerül rá sor?

2011. nov. 10. 16:34
 3/9 anonim ***** válasza:
Ez cégenként/munkakörönként változó.
2011. nov. 10. 17:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:

még egy utolsó kérdés: még nem vettek fel, de megyek állásinterjúra nemsokára.

szerinted meg lehet kérdezni a szerződés részleteit emailben? hogy határozott idejű-e vagy sem stb ?

2011. nov. 10. 20:13
 5/9 anonim ***** válasza:

Szerintem nem túl jó ötlet olyan szerződés részleteiről kérdezősködni amit még nem is biztos hogy megkapsz.

Egyébként ha nem említették külön a hirdetésben hogy határozott idejű, akkor szinte biztos hogy határozatlan.

Egyébként milyen munka?

2011. nov. 11. 09:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:

jahresstelle-ként van meghirdetve ennyit tudok,ez határozott idejűnek, kötöttnek számit?

egyébként szállodai munkáról van szó.

2011. nov. 11. 11:27
 7/9 anonim ***** válasza:
Gondolom 1 éves a szerződés, de ha jó vagy akkor szerintem hosszabítanak.
2011. nov. 11. 12:25
Hasznos számodra ez a válasz?