Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Hogyan kezdjem tervezni a...

Hogyan kezdjem tervezni a jövőm, mely tulajdonságaimat fejlesszem, ha ki akarok költözni külföldre, saját lábamra állni?

Figyelt kérdés

19 éves fiú, villamosmérnöki hallgató vagyok. Bár én szeretem Mo-t és hiányozna a család és a barátok is, de egy mérnöknek olybá tűnik, hogy jobb lehetőségei vannak külföldön. Mondanátok érveket és ellenérveket a külföldre költözésről?

Továbbá az érdekelne, hogy hová érdemes menni, ti hova mennétek? (Olyan ország érdekelne, ahol angol nyelv elég, német kizárt, talán holland)


Hogy lehetne nekikezdeni, kell-e hozzá valami alap tőke? Európán kívül is vannak jó lehetőségek? Például, Új-Zéland, Ausztrália? Barátnőmell együtt mennék ki, ő a pénzügy világában tanul, hogy győzhetném meg arról, hogy jobb életünk lehetne kint? (Ha lehetne)


Annyit hallani magyarokról akik jól élnek külföldön és szinte semmi nyelvtudással mentek ki. Akkor jó nyelvtudással sokkal egyszerűbb a helyzet? Már középiskolában leraktam a középfokú angolt.


Előre is köszönöm, ha valaki leírja a véleményét.


2012. jan. 9. 15:01
 1/3 anonim ***** válasza:

NZ-t nézegettem én is mostanság, nagyon messze van, kell hozzá tőke és nem egyszerű eljutni.

Ausztráliába viszonylag szigorú kvótarendszer van.


De angol + mérnök kombóval anglia - közel és távolkelet mind nyitva állna előtted.


Annyi tőke mindenképpen kell, hogy pár hónapig meg tudj állni a lábadon akkor is ha nincs még munkád. Ezt jól jegyezd meg. Szépek azok a történetek, hogy nyelvtudás és pénz nélkül kiment az ember aztán puff egy év múlva már gazdag volt - csak 100ból 1x jön be, 99x meg hazakullog az ember fülét farkát behúzva és az ilyen nyilván nem meséli túl gyakran a történetet...

2012. jan. 9. 16:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Mérnökként itt is jól kereshetsz (én is az vagyok), nem érdemes kimenni szerintem.
2012. jan. 10. 09:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje: