Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Férfi légiutas kísérő? Nem...

Férfi légiutas kísérő? Nem "meleg" szakma egy férfinak? (Sok ember így látja, nem értem miért. )

Figyelt kérdés

Én lennék ez nagyon, már csak azon okokból:

1;Imádok repülni (Párszor volt szerencsém repülni, de nekem sincs mindig pénzem rep. jegyre:D)

2;Pilóta nem lehetek, lukas fog miatt.

3;Bejárnám a világot. (Ha nem is úgy, hogy megnéznék mindent az adott városban, de ott voltam, a tudat is már nekem nagyon sokat jelent.)


Mint említettem repültem párszor, de sose láttam még férfi légiutas kísérőt. Gondoltam rá, hogy nem lehet rossz a fedélzeten egy "erős kezű" ember, ha valaki bekattan, és rendet kell rakni.


2012. febr. 16. 18:38
1 2 3
 1/26 anonim ***** válasza:
95%
Sok steward dolgozik repülőgépeken, s csöppet sem kell semmi furcsaságra gondolni. Teljesen természetes.
2012. febr. 16. 18:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/26 anonim ***** válasza:
91%
Lufthasa, amerikai járat, 8 férfi steward (azon az osztályon, ahol én utaztam) Y
2012. febr. 16. 18:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/26 anonim ***** válasza:
32%
Igen, de a stewardok többnyire melegek (komolyan).
2012. febr. 16. 19:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/26 anonim ***** válasza:
64%

Tobbnyire melegek? Van valami statisztika, amit olvastal? Vagy sajat tapasztalatbol beszelsz mert mar korbe repulted a vilagot?


En halas vagyok a sorsomert, hogy ha nem is a vilagot repultem korbe, de legalabb 8-9 kulonbozo legitarsasaggal repultem rovidebb-hosszabb utakon, szinte mindegyiken egytol egyig volt ferfi legiutaskisero es no letemre mindig szemrevetelezem oket;) es bizton allitom hogy homosexualis legiutaskiserovel eddig egyel talalkoztam a British Airways jaratan:)


Teljesen normalis szakma, mint barmi mas. Kicsit kemeny, mert ha tengerentuli jaratokra tesznek, akkor az idoeltolodas miatt gondjaid lehetnek az alvassal, de ha olyan tipus vagy, aki a sarokban allva is el tud aludni, akkor hajra!


(a repulon lesz ket ferfitipus, az egyik a pilota/tiszt, a masik a legiutaskisero... miert altalanositotok, hogy a kisero meleg? Akkor a pilota miert nem az?...)

2012. febr. 17. 00:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/26 anonim ***** válasza:
Jó állás, jól fizet ( ahogy hallom) emellett ingyen bejárod a világot is. Az meg hogy van köztük meleg kit érdekel. Ha te biztos vagy a nemi identitásodban, akkor hol érdekel téged a többség véleménye??
2012. febr. 17. 12:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/26 anonim ***** válasza:
63%

Nagy lóf*szt meleg a többségük!


Én az ALITALIA-val utazva találkoztam stewarddal, ő volt a vezető utaskísérő.


Jó munka, de nem mindenki bírja. Kell hozzá idegzet és egészségügyileg is rendben kell lenni. Mindenedet, de tényleg mindenedet megnézik az orvosin, ha csak egy szerveddel baj van (lehet az bőr, szem, intim szervek), már kisebb az esélyed a bejutásra.


Szóval rózsaszínnek látszik meg könnyűnek, de beleszaladhatsz olyan helyzetbe, ahol le kell szíjaznod az örjöngő utast, vagy észre kell venned pl. az infarktus tüneteit, vagy újra kell élesztened v.kit.

Hajszálpontosan ismerned kell a gépet, amire be vagy osztva - hol vannak az oxigénpalackok és tűzoltókészülékek (mindkettőről tudni, mikor hogyan használhatod), mennyi mentőmellény kell legyen a fedélzeten, jegyzőkönyveket kell kiállítanod (pl. jelezni a szerelőknek írásban és szóban is, hogy v.mi nem működik), stb.

2012. febr. 18. 22:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/26 anonim ***** válasza:

Lyukas fog? Szerintem csak vadászpilótáknál kizáró ok, polgárinál szerintem nem. Viszont bekerülni polgárin pilótának nagyon nehéz.

Azt hallottam, hogy kis gépen érdemes kezdeni, és csak később váltani nagyra.

2012. febr. 25. 21:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/26 anonim ***** válasza:
A lyukas fog is kizáró ok. Tömesd be, és kérd meg a dokit, hogy figyeljen a légmentes tömésre, mert a barotrauma baromi fájdalmas dolog!
2012. febr. 25. 21:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/26 anonim ***** válasza:

"Azt hallottam, hogy kis gépen érdemes kezdeni, és csak később váltani nagyra."


Így van! Nemcsak, hogy javallott, hanem kötelező is. Az iskolából kikerülve senkit nem raknak nagy gépre, mert tapasztalat híján nagyobb bajban volna vészhelyzet esetén, mint egy tapasztalt pilóta. Meg kell lennie kisgépen a kötelezően letöltött vezetési óraszámnak, sikeres vizsga után baromi sok elmélet az adott nagyobb gépről, sok szimulátorozás és élő gyakorlat, később típusengedély.

2012. febr. 25. 21:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/26 anonim ***** válasza:
65%

melegként elmondhatom, hogy a tipikus meleg állások egyike (ilyen pl. az ápoló, marketing...) a férfi utaskísérők valóban igen magas százaléka az, de nyilván nem mind, mindenesetre személyesen ismerek a wizznél és a lufthansánál aki az és tőlük tudom, hogy még van egy pár srác...

persze elmehetsz programozónak, vagy buszszerelőnek, de valószínűleg ott is lesznek melegek, csak kevésbé szembetűnően

2012. ápr. 13. 00:22
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!