Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Milyen munkavégzés lehet?

Milyen munkavégzés lehet?

Figyelt kérdés
Pályakezdő vagyok. Önéletrajzomat több helyre is beadtam. A héten behívnak 2 állásinterjúra is. Az egyik egy ügyfélreferens munka, nem tudom pontosan ez mit takar, de ahogy hallottam jutalékbéres munka. A másik pedig egy biztosító intézet új igazgatósága keres új munkatársakat. Érdekelne, hogy melyik munka mit takar? Milyen fizetéssel? Köszönöm a segítségeket ! :) 20/L.
2013. jún. 25. 18:46
 1/4 anonim ***** válasza:

A biztosító is valamilyen ügynökösdi lesz, biztosításokat kell majd eladnod, új ügyfeleket felkutatnod személyesen, telefonon, ahogy tudsz.

Általában ezek is jutalékos munkák, sőt, ha valaki felbontja a szerződést Neked is vissza kell fizetned az utána kapott pénzt.

Ez az új igazgatóság, új épület, légkondis irodák általában a csaliszöveg.

2013. jún. 25. 19:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Biztosítózás abban az esetben neked való, ha jól tudsz kommunikálni, meg tudod győzni az embereket, hogy mennyire megéri nekik havi min. 10 000 Ft megtakarítás 10-15-20 akárhány évig, amihez 2 évig nem nyúlhat, viszont ha befizet másfél évet, és hirtelen nem tud többet, akkor azt a pénzt soha az életben nem látja viszont. Direkt írtam ezt a fajta biztosítást, mert egyfolytában ezzel fognak nyaggatni, hogy ezeket kössed, mert ebből lesz neked pénzed. Ne érdekeljen, hogy van-e rá az embereknek pénze vagy sem, beszéld rá őket, hogy ez nekik milyen jó. Neked való továbbá, ha nem szeretsz egyáltalán pénzt költeni, mivel ha egy megkötött biztosítás után jutalékot kapsz, azt az utolsó fillérig vissza kell adnod, ha az ügyfél visszamondja a biztosítását.