Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Pályakezdő vagyok, és ha...

Pályakezdő vagyok, és ha behívnak állásinterjúra, akkor mire számíthatok? Mire készüljek fel? Milyen kérdéseket várhatok? (irodai munkakör)

Figyelt kérdés
Köszönöm szépen előre is a válaszokat
2013. júl. 3. 20:03
 1/3 anonim ***** válasza:
0%

Rossz hirem van: nem fog sikerulni az interju, mert nagyon eletkeptelen vagy.


Az internet tele van cikkekkel arrol, hogy hogyan keszulj interjura, hogyan oltozkodj, hogyan viselkedj, milyen sablonkerdeseket szoktak feltenni, kb mit kene valaszolni az ilyenekre, de te keptelen vagy ezeket megtalalni.


"irodai munkakör"-re most rengeteg jelentkezo van, legtobbjuk talpraesettebb naladnal, esetleg meg munkatapasztalatuk is van...

2013. júl. 3. 20:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
40%

Sok hülye kérdésre és feladatra még a leggagyibb munka esetén is.

A neten rengeteg cikk van erről.

Ne lepődj meg semmin, pl. olyan kérdéseken gondolkozhatsz, hogy mik a rossz tulajdonságaid, bár jó válasz nem nagyon van rá, ami jónak tűnik azt is a cikkekben kivesézik miért nem jó, ha másért nem, mert mindenki azt mondja.

2013. júl. 3. 20:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
79%
Legfőképp ilyen gyökér interjúztatóra készülj fel, mint az 1es válaszoló :D Egyébként, az hogy irodai munkakör, sok minden lehet. Ugye nem Zepter? Alapjáraton: mesélj magadról, hol tanultál, miért mentél oda, mondj 3 jó és 3 rossz tulajdonságot magadról. Vagy mondj egy okot hogy a helyükbe miért ne téged vegyenek fel, és mondj egyet hogy miért téged.De ezeket mind össze vissza tapasztaltam.Próbálj meg magabiztos lenni és ne félj.
2013. júl. 3. 23:18
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu