Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Ha esetleg egy irodában...

Ha esetleg egy irodában dolgoznék, mint alkalmazott egy elég komoly cégnél, milyen feladatok várnának rám?

Figyelt kérdés
2013. aug. 14. 16:47
 1/5 anonim ***** válasza:
Az attól függ, milyen területen dolgoznál.
2013. aug. 14. 16:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Főleg komoly cégeknél elég sokan dolgoznak az irodákban, ezerféle munkakör van. Mást csinál egy pénzügyes, mint mondjuk egy marketinges vagy egy mérnök.
2013. aug. 14. 17:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Én multinál dolgoztam évekig. Egyértelmű válasz nincs: volt aki könyvelt, volt aki a call centerben telefonálgatott, volt aki az IT-vel foglalkozott.,... felsorolni se lehet, annyiféle feladat van.
2013. aug. 14. 18:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Pl. a főnök mellett lennék asszisztens
2013. aug. 14. 18:39
 5/5 anonim ***** válasza:

Dokumentumok rendezése, adminisztratív feladatok (leltár, jogosultságok kezelése, ügymenet adminisztrációja, stb, stb), vendégek fogadása, nyomtatóból betrappolni a kijött papírral, telefonok fogadása, naptár vezetése, utazások szervezése, értekezletek megszervezése, jegyzőkönyvvezetés, stb.

Emellett te vagy a főnök memóriája, neki megengedhető, hogy elfelejtsen valamit, neked nem.

2013. aug. 14. 18:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!