Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Erre mi olyat lehet válaszolni...

Erre mi olyat lehet válaszolni, ami nem ingatja meg azt a képet az interjúztató szemében, hogy lojális lennék a céghez?

Figyelt kérdés

Interjú szituáció:

Kérdezték, hogy ha már ott dolgozom náluk, és y cég előállna valami jobb ajánlattal, több fejlődési lehetőség, több pénz, stb, akkor átmennék-e hozzájuk.


Mondtam, hogy nem. De bizonygatták, hogy az a cég több fejlődést ígér, szintén nagyon neves, külföldi kiküldetések vannak, stb. Még így sem? Mondtam, hogy nem, mert nekem az a cég nagyon nagyon tetszik ahol éppen ülök. Erre még cseszegettek, és kijelentettem, hogy ha felvesznek, én innen csak akkor szereték elmenni, ha kirúgnak.


Nem kaptam meg a melót. Hogy mi miatt, azt nem tudom, talán ez is benne volt.


Vélemény?



2014. szept. 24. 16:50
 1/8 A kérdező kommentje:
Azt mégsem mondhattam, hogy b*sszátok meg, pályakezdő vagyok, örülök mint majom a farkának, hogy egy ilyen jó lehetőséget kaptam(tényleg az volt). Tudom, hogy itt oda fejlődök ahova akarok, dehogy akarnék én innen elmenni, hát hülyék vagytok ti?
2014. szept. 24. 16:59
 2/8 anonim ***** válasza:
82%
Pedig lehet, hogy ezt akarták volna hallani.
2014. szept. 24. 17:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
Hát tulajdonképpen ezt mondtam, csak díszpapírba csomagolva. Hogy nagyon vonzóak a cégük adta lehetőségek, mind a feladatkör, mind a képzések, és nagyon szimpatikus az egész cég, ha itt dolgoznék nem vágynék máshová.
2014. szept. 24. 17:09
 4/8 anonim ***** válasza:
91%

"Természetesen, de előtte segítenék megtalálni a megfelelő utódomat, és mindent megtennék hogy tökéletesen át tudja venni a feladatomat."


"El nem tudok képzelni olyat hogy egy cég még ennél is jobb ajánlattal álljon elő"


Lehet hogy ezért nem kaptad meg, de közrejátszhatott a másik 83 jelölt is.

2014. szept. 24. 17:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
100%