Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Állásinterjún rövid bemutatkozás?

Állásinterjún rövid bemutatkozás?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

Mindig izgulós vagyok az állásinterjún....és sok munkatapasztalatom még nincsen mivel pályakezdő vagyok.

Ahhoz kérnék tanácsokat illetve példákat, hogy miket szokás mondani ha arra kérnek interjú közben, hogy mondj magadról egy rövid bemutatkozást?

Mivel kell kezdeni olyankor és miket mondanátok?

Előre is köszönöm :)


2015. nov. 16. 11:36
 1/7 anonim ***** válasza:
23%
Mi mondjuk meg, hogy te kivagy és mit csinálsz? :D
2015. nov. 16. 12:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:

Hát nem persze, hogy nem. Ezt nem is értem..... nem erre értettem.

Hanem, ha pl. te elmennél interjúra és kérnek tőled egy rövid bemutatkozást, akkor átlag normában mivel kellene kezdeni szóval miket tartalmazzon ami fontosabb és nem "bla-bla" Pl. nem arra kíváncsiak hogy mi a hobbid meg hétvégén túrod a virágföldet.......

Röviden tömör válaszban adj magadról egy reális képet....

Pl. ilyenkor el lehet mondani, hogy nem vagyok férjnél nincsenek gyerekeim meg , hogy hova jártam iskolába és hová mentem tovább tanulni....és meddig tanultam ezt meg azt vagy a tanulmányok befejezése után hová mentem dolgozni és milyen munkahelyeim voltak...?

Csak ehhez akartam segítséget, hogy ti mivel kezdenétek mit tennétek hozzá amit fontosabbnak tartotok, hogy kezdenétek felépíteni ezt a bemutatkozást stb. erre lettem volna kíváncsi, hogy aki sok interjún volt már az a személy, hogyan kezdte a bemutatkozását.....

:)

2015. nov. 16. 13:43
 3/7 A kérdező kommentje:
Mert van elképzelésem, csak annyira izgulok, hogy annyi minden kavarog a fejemben szóval..... :) De köszönöm az eddigi választ és szívesen fogadok még többet is :)
2015. nov. 16. 13:45
 4/7 anonim ***** válasza:
53%

1. vagyok