Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Önéletrajzot hogy kell kitölte...

Önéletrajzot hogy kell kitöltenem, ha pályakezdő vagyok?

Figyelt kérdés
Profession-os önéletrajz csinálóval próbálkoztam, kijelölöm, hogy pályakezdő, erre ott van hogy tapasztalat... nincs semmiféle munka tapasztalatom. Honnan szerezzek tapasztalatot, ha pályakezdő akarok lenni épp? Mit írjak oda? Emellett ha nincs végzettségem csak érettségi akkor azt írjam oda?

2016. márc. 28. 19:22
 1/7 anonim válasza:
26%
Ha nem tetszik, nem kell önéletrajzot kitölteni a profession.hu-n.
2016. márc. 28. 19:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
mingyá széttépem virtuálisan az egészet
2016. márc. 28. 19:24
 3/7 anonim ***** válasza:
71%
Ha nincs tapasztalat akkor nem írsz bele...én se írtam, csak azt, hogy hol tanultam/tanulok, nyelvtudás meg számítógépes ismeretek meg jogosítvány. Mást nem is nagyon tudnék mit írni bele..
2016. márc. 28. 19:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Az általános iskolát is oda kell írni, hogy hol tanultál?
2016. márc. 28. 20:03
 5/7 anonim ***** válasza:
55%
Nem, csak a legmagasabb iskolai végzettségedet.
2016. márc. 28. 20:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
67%
Kitöltöd gyakroaltilag a legmagasabb iskolai végzettséggel meg a nyelvtudással és ennyi.
2016. márc. 28. 20:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim válasza:
És most ezért akarsz öngyilkos lenni? Vagy miért van bent az a cimke?
2016. ápr. 1. 20:56
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.