Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Szerintetek call centeres...

Szerintetek call centeres munkát mennyire érdemes elvállalni? Még nem dolgoztam ebben a munkakörben, és így jót is, rosszat is hallottam róla.

Figyelt kérdés

2016. jún. 1. 14:44
 1/3 savanyújóska ***** válasza:
81%

Próbáld ki, lehet bejön. Ha 4-8 hét alatt sem szereted meg, akkor hagyd abba. Én nem mennék el még egyszer, a tapaszatlataimat tudom leírni.


Nagyon sok minden múlik azon, hogy milyen hívások vannak,

1. meleg vagy hideg (az illető ismeri a céget aki hívni fogja, pl. a bankja, vagy vadidegenként keresitek)

2. el akarsz-e adni valamit, vagy sem


Szerintem ahol én voltam átlagosnak mondható, egy közepes cég, közvéleménykutatásokat végzett cégeknek, hideghívással. 8 órában dolgoztunk, a légkör nem volt rossz, volt egy operátor, aki felügyelte a kb. 40 embert, de nem tudtad kit hallgat, de ezen elég hamar túl lehetett lépni, nem paráztattak rá. Ami nálunk sok volt, hogy egy idő után elkezdték komolyabban számon kérni az óránkénti 2 sikeres hívást, ami nem tűnik soknak, de úgy, hogy egy sikeres hívás mindennel együtt (felhívod, kicsöng, utána leadminisztrálod) 15-20 perc, nem volt egyszerű és nem is sikerült mindig, emiatt inkább otthagytuk, mielőtt nagyobb gond lett volna belőle. Összességében nem volt rossz, ha fixen tudtam volna teljesíteni a normát, akkor nem mentem volna el, mert amúgy nyugis, és nem is nehéz. Próbáld ki és az első jelnél, ahol úgy tűnik, hogy át akarnak vágni, hagyd ott, vagy ha azt látod, hogy nem fog menni, akkor is, tapasztalatnak mindenképp jó! :)


Bónusz: 2 egész jó sztorim volt, az első negatív, a második viszont teljesen feldobott anno:

1. Volt egy kérdőívünk, amit úgy promóztunk, hogy van-e szabad 15-perce? Ezzel az volt a gond, hogy 15 perc a lélektani határ, általában 10 percet kellett mondani, és kb. annyi is volt egy kérdőív. Ez viszont ha pörgettük se volt meg 15 perc alatt, 20 perc volt átlagban (ezt direkt figyeltem), és már a 15 perc miatt is eleve kevesen kezdtek bele, de volt egy nő, aki valahol a vége előtt 5-6 kérdéssel (volt összesen vagy 60) elkezdett veszekedni, hogy hogy képzelem, meg mi ez, meg nincs ideje, majd 2 kérdéssel előtte rámcsapta a telefont... (És nem írhatod be, mert ha észreveszik kicsapnak, azt meg nem akartam eljátszani egy hét után.)

2. Volt egy külföldi, 50-es hölgy, aki küzdött a magyar nyelvvel, de mindenáron segíteni akart. Azt hiszem Belgiumból származott, és nemcsak a kérdésekre válaszolt, hanem beszélgettünk is, sőt, ami a legjobb volt, hogy ha valamit nem tudott magyarul, azt angolul mondta (főleg ez volt), ha nem tudta angolul sem, akkor németül (ez azért ritkábban), és tök jót beszélgettem vele 3 nyelven. (Legalább középfokon beszéltem akkor mindkét nyelven).

2016. jún. 1. 15:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
100%
Meg attol is függ, milyen call center. Marmint bejövö vagy kimenö hivasok? Olyan, mint amit az elsö ir, vagy ügyfelszolgalat? En ügyfelszolgalaton dolgoztam, sztem is megprobalni mindenkepp erdemes, max otthagyod. De legalabb addig is van munkad.
2016. jún. 1. 16:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
79%
Azért elég nagy a szórás az alapbér nélküli eladhatatlan vackokat áruló helyek, meg egy 2-3 idegennyelvet elváró SSC-s meló között, kicsit pontosíts.
2016. jún. 2. 09:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!