Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Egyre több ország vezeti be a...

Egyre több ország vezeti be a 45 órás pihenő büntetését? Mi lesz itt?

Figyelt kérdés

Már Németország is.

Sorba szűnnek meg a cégek, a sofőrök meg mennek butikosnak?

Vagy menjenek el az Audihoz, Mercedeshez, Opelhez dolgozni...

Érdekes dolgok ezek.



2017. jún. 20. 04:04
 1/9 anonim ***** válasza:
70%
Emiatt nem fog cèg megszűnni, ès a sofőr sem lesz butikos. Megoldjàk a cègek majd. Szépen ùgy szervezik az utakat hogy a sofőr visszaèrjen a telepre ès ott töltse a pihenőidőt. Nem kell ezt tùlgondolkodni, meg sìpàkolni àllandóan.
2017. jún. 20. 13:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
Gondolom te is sipákolnál, ha előtted zárna be a cég pénteken este, és már nem tudod kivenni, csak a 45 órás pihenőt...
2017. jún. 21. 09:42
 3/9 A kérdező kommentje:
A telephelyén meg ki lehetne venni a pihenőt.
2017. jún. 21. 09:43
 4/9 anonim ***** válasza:
76%
Mondom mègegyszer, làtom nem èrted. Ha komolyan büntetnek, a cègeknek ùgy kell fuvart szervezni, hogy mire ki kell venned a 45 òràst, érj vissza a telepre. Én pl. most is így dolgozom Nèmetorszàgban. Minden hétvègèn telephelyre viszem a gèpet. Mivel itt lakom Stuttgart mellett, tudok is hazamenni. Ezt fogja sok cèg csinàlni. Amùgy 2006 òta létezik ez a törvèny, csak most kezdik tömegesen alkalmazni. Igazàból azèrt lett ilyen törvény, mert a nyugati cègek megelégeltèk hogy sok keleti sofőr januàrban megkezdi a munkát, aztàn csak màjusban megy először haza.
2017. jún. 21. 10:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:

Értem én, csak teszem azt egy kisebb Magyar cég hogy oldja meg azt a problémát, ha Magyarországon van a telephelye?

Átmegy egy másik országba?

Nekem csak a jogsik vannak még meg, gyűrkőznék neki ennek a munkának, de mindig olvasok valamit, amivel szívatják a kamionosokat.

2017. jún. 21. 12:45
 6/9 anonim ***** válasza:
100%

Belgák voltak az elsők akik bevezették ezt szinte (franciák mellett), én dolgoztam Belga cégnél de gondolhatod hány bünti volt ... hát 1 se. Pedig mindenki tudja mik folynak itt, ez ilyen ijesztgetés csak inkább... A Social Dumpinget akarnák megakadályozni ezzel, de az a baj hogy ez csak az ő idióta elméletük hogy a kamionosoknak is hétvégente otthon a helyük, a keleti mentalitás egész más, és ők egyáltalán nem bánják.


Amúgy meg olyan helyen kellene, ahol ágy is van, meg lazításra alkalmas dolgok. Most hogy a telepen alszol a kamionodban, vagy benzinkúton nem tök mind1?

2017. jún. 23. 23:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
100%

Nem tudom mi lesz, ezt nem lehet betartani.


Ettől nem szűnnek meg sofőrállások, sőt, még kevesebben fogják választani ezt a pályát. Csak megint nehezebb lesz az életünk.


Megnyugtató, hogy egy német lakhelyű sofőrt haza tudnak vinni, de aki nem Németországban él? Hogy vigye haza a bukarestit? Egyébként van született német kollégám, ő sem tudja mi lesz, ha jön egy tilalom, nem veszik át az árut pénteken, csak hétfő reggel, akkor mi van?


Csókolom, ez nemzetközi fuvarozás, aki mindig otthon akar lenni, az menjen bolti eladónak vagy benzinkutasnak. A kamionos a kamionban alszik, kb. mióta világ a világ.


Oldja meg a cég. Emberek, sima, egyszerű, "poros" parkoló, ahol legalább szarni lehet, abból nincs elég. Nemhogy szálloda...


Parkolókat kéne építeni, de nagyon sokat és ha lehet gyorsan.


A telephelyet nem értem, az mennyivel jobb, mint ha egy kutas parkolóban alszom? Nem sokkal.


És ha foglal a cég előre szállást, de nem érek oda, mert abban a nyomorult staulandban 3 órát araszolok és elfogy az időm a hoteltól 150 km - re, akkor mi van? Taxizzak 300 km - t?


És a kajám a hűtőládában? Ott fog megromlani, vagy az akkum merül le? És télen, zsák krumpli, hagyma, víz a fülkében mind szarráfagy.


És mit eszünk? A szálloda éttermében, 20 euró/fogás? Meg a kisf.szom. Vagy viszem fel a gázfőzőt, zsák krumplit, tálca sört stb. és ott főzök? Vagy hideget eszem két napig. Sok román, bolgár stb. ezt fogja csinálni, ott fognak főzni a hotelszobában. És hamar megbánják a szállásadók ezt az új szabályt, ha majd keleti sofőrök tömegével hétvégéznek a szállóikban.


De ha megoldják:


1. Egyedül legyek a hotelszobában.


2. Ott álljon a kamionom a szálloda mellett.


3. Rendes kaja is jár a szobához.


Akkor felőlem jöhet. De tömegszállásra nem vágyom, a kamion fülkéjében gyakorlatilag a saját ágyamban alszom, hiszen sokkal többet fekszem benne, mint odahaza az asszony mellett a franciaágyban. Megszoktam, 16 éve ezt csinálom. Ne rángassanak engem ki a saját ágyamból.

2017. jún. 28. 07:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim válasza:
100%
Ez ügyben is az a helyzet, mint az élet más oldalain. Semmihez sem értő, korrupt politikusok sorra átgondolatlan, nem életszerű szabályokat büfögnek föl két pezsgősvacsora között, majd mikor kiderül, hogy nem működik, akkor elkezdik rajta kenegetni a fekáliát, mert vmit átdolgozni, esetleg az érintettek megkérdezésével is, az meg se fordul a fejükben. Mellesleg azzal saját hozzá nem értésüket is támasztanák alá. Ha ez a 45 órás pihenö ilyen gondot okoz, akkor miért is van rá szükség útközben? Tényleg kipihent leszek tőle, ha 2 napig korhadok valahol, még ha egy leharcolt konténerszálláson is, majd vasárnap este 22-kor elindulok? Aztán pl. megszülték tizenakárhány éve, hogy minden kocsiban legyen sebességkorlátozó. Mostanra kevés, amelyikben nincs. Csodák-csodája, nem tudjuk megelőzni egymást, mert 0,05-ös tempókülönbséggel sokáig tart, valóban. -Akkor legyen előzni tilos nekik!- ugrott föl rémálmából az osztrigától túlfeszített belű eurobürokrata. Még véletlenül se látja meg, hogy az ő korábbi agymenésük generálta a problémát. Nagybunkó Amerikában némely államban 110-120-as sebességkorlát van, a vezetési időt a sofőr írja magának a menetlevélen. Mégis életben maradtak Usánkában, nem irtották ki a kamionosok a földrészt.. Nem kell agyonszabályozni mindent. Össze kellene fognunk sofőröknek, és lezárni az utakat egy hétre. Ott mindenki kedvére kipróbálhatná, milyen 24-45-66 órát a pályán dekkolni, 3 órára a családodtól pl., és a kiürülő polcok láttán az otthonmaradottak is átértékelnék a fuvarozásról alkotott véleményüket. Akit ennyire zavar a teherforgalom, az meg állítsa elő magának a kenyeret, a csempét, a bélszínt, a téglát, az üzemanyagot,bútort,stb.
2017. júl. 14. 12:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 A kérdező kommentje:

Voltam egy cégnél, annál az volt, hogy volt egy ember, aki összeszedte hétvége előtt a népet, majd hétfőn vitte ki őket megint.

Lassan már tényleg annyi mindenre kell figyelni egy sofőrnek, hogy lassan 1 titkárnőt is kéne magával vinnie. (ez se rossz ötlet? :) )

A gond az, ezek mind a vezetéstől veszik el a figyelmet, az ember folyamatosan stresszben van, egyértelmű, kihat ez mindenre az élet területén.

2017. júl. 15. 02:29

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!