Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Ez a fizetés elfogadható így...

Ez a fizetés elfogadható így Budapesten?

Figyelt kérdés

Most végzek egy vidéki egyetemen, de januártól felköltözöm Budapestre. Elkezdtem már állásokat pályázni persze, és meglepetésemre rögtön az első helyről felajánlották az állást, ahol interjún voltam. Nagyon szimpi volt a hely, a munka és a vezetőség is, csak a fizetést keveslem, főleg hogy egyedül kellene eltartanom magam Pesten.


A tények: 25 éves pályakezdő vagyok gazdasági mesterdiplomával (fél év gyakorlati tapasztalattal, előtte más területen diákmunkáztam), angolul felsőfokon, németül középfokon beszélek.

Nettó 165 ezer ft-ot és havi 20 ezer cafeteriat ajánlottak fel, azt ígérik évente lesz emelés. Egyik ismerősöm ott dolgozik (nem miatta jelentkeztem ide, csak az interjú után láttam, hogy ott ül az irodában :D), azt mondta tényleg van emelés, havi nettó 10 ezer évente (ő 3 éve van itt, szeret itt dolgozni).


Ti ezt elfogadnátok így? Tudom hogy sok multinál kereshetnék kezdőként is 200 körül, de a szívem egyelőre azt mondja, fogadjam el ezt, mert nagyon tetszene a munka és a fizun kívül szimpi minden...


Szerintetek?


Köszi!


2017. dec. 16. 07:06
1 2
 1/18 anonim ***** válasza:
100%

Fogadd el ha kijössz ennyiből, de mindig keress jobbat. Aki xar fizetést ad diploma mellé, ne csodálkozzon ha lelép a dolgozó pár hónap múlva mikor jön a jobb ajánlat. A lényeg, hogy dolgozz és rutint szerezz.

Fogadd el!

2017. dec. 16. 07:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/18 anonim ***** válasza:
50%

Én azért körbenéznék máshol is.


Budapesten ez eléggé Basic fizetés. Arra elég hogy kijössz belőle de hosszú távon semmi megtakarításod nem lesz. Az évente 10 ezer emelés meg önmagában lópikula, tekintve hogy az árak sokkal jobban emelkednek.

2017. dec. 16. 08:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/18 anonim ***** válasza:
Én is kevesellem, kb. bruttó 300e a reális.
2017. dec. 16. 09:08
Hasznos számodra ez a válasz?