Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Szerintetek legálisan meg...

Szerintetek legálisan meg lehet ma gazdagodni Magyarországon?

Figyelt kérdés
Én úgy látom, hogy aki alkalmazottként dolgozik az eleve kikőve, én még diák vagyok de 99% hogy alkalmazott leszek valahol és örülök majd, ha 2-300 nettót hazaviszek. Vállalkozás meg olyan, hogy eleve kell hozzá valami kezdőtőke aztán vagy bejön vagy nem, de inkább nem :D
2018. szept. 9. 12:05
1 2
 11/14 anonim ***** válasza:
Amit írsz az legálisan elérhető. Tenni kell érte az tény. De még akár egy jó fizetésű alkalmazott esetén is elérhető. Oké, talán nem hetente új 20 milliós auto.
2018. szept. 10. 10:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 anonim ***** válasza:
54%

10

Neked csak képzelgéseid vannak, aminek semmi köze a valósághoz.


Nézd, elég sokan lakunk Budán vagy a budai aggloban, 45 alattiak, saját házban, tehát van, aki meg tudja venni. Viszont 20 millás autót nem vesz egy pénzügyileg tudatos ember, mert pénzkidobás. Repjegyeket venni, utazgatni nem elérhetetlen senki számára.


Te tulajdonképpen a jómódúakról beszélsz, akiknek van 2 autójuk, ami nem trecsi, saját budai ingatlanjuk és nyaralgatnak. Ez még nem gazdagság. Ez elérhető.

2018. szept. 10. 10:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/14 anonim ***** válasza:
Repjegyeket venni, jó szállodákba járni én is szoktam szerte a világon, pedig nem mondanám gazdagnak magam. Ez csak prioritás kérdése, nekem fontos az utazás, ezért aztán költök rá, más ingatlanra költ, megint más meg autóra. Simán lehet, hogy nálam sokkal gazdagabbak sajnálják a pénzt utazásra és Horvátországba, vagy Hajdúszoboszlóra járnak nyaralni, mert nem vágynak többre. Vagy akár ennél is gazdagabb emberek lehet, hogy nem járnak autóval, mert a belvárosban élnek és tömegközlekednek vagy bringáznak, de van egy 200 milliós dunai panorámás penthouse lakásuk.
2018. szept. 10. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 anonim válasza:
Igen, lehet.
2018. szept. 27. 14:32