Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Mi kell nekem hogy tudjak...

Mi kell nekem hogy tudjak vállalkozni?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem hogy én vállalkozni szeretnék. A tevékenységet Vácon tölteném be.

Azt hallottam hogy szinte mindenhol mások az elvárások.

Tudja valaki hogy például egy telefon tartozékokkal és használt mobil telefonok adás-vételével foglalkozó vállalkozáshoz kell-e bármilyen iskolai végzetség a 8 osztályon kívül? Pl érettségi vagy kereskedelmi papír?

Ezen a téren sajnos nagyon kezdő vagyok. A barátom és a könyvelője próbál segíteni de a Váci polgármesteri hivatalt majd holnap tudom csak felhívni.

Ha valaki tud valami infot azt megköszönöm!



2020. jún. 23. 15:51
 1/6 anonim ***** válasza:
könyvelő pontosan meg tudja mondani mi kell hozzá
2020. jún. 23. 16:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Üzletben vagy neten működne a vállalkozás?
2020. jún. 23. 16:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:
Üzletben. A könyvelő szerint elég lenne a 8 általános de ez állítólag helytől is függ. Valahol kérnek erkőlcsit,kereskedelmit és éretségit. Valahol meg azt mondják elég a 8 osztály.
2020. jún. 23. 18:21
 4/6 anonim ***** válasza:
Hát ez nem "valaholtól" fögg. Rendeletben van, hogy mihez milyen végzettség kell. Az üzlet működési engedély köteles, pénztárgép kell, etc, etc. Párszor végigzongoráztam már ezt az ügyfeleimmel.
2020. jún. 23. 19:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
Az rettenetes, hogy csak holnap tudod felhívni, pedig erre a problémára azonnal megoldást kell találni!
2020. jún. 23. 20:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Ha GSM-et akarsz nyit akkor nem hiszem, hogy kell hozzá végzettség. De azt remélem tudod, hogy a GSM-hez sokan mennek telefont javíttatni és ahhoz kellhet műszerész végzettség meg tapasztalat.
2020. jún. 29. 15:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések: