Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Reális és kivitelezhető...

Reális és kivitelezhető előleget kérni fodrász vállalkozásban?

Figyelt kérdés
Bejelentkezés alapján dolgozom, saját szalonom van. De sajnos egyre többször fordul elő, hogy a vendég nem jelenik meg, nem jelez vagy sokat késik,stb..ami nekem hatalmas bevételkiesés, hiszen arra az időre elvállalhattam volna mást is, aki meg jött volna, ehelyett üresben várok. Vagy hatalmas csúszások lesznek, amit az ő utána lévő vendégek szenvednek el, emiatt lehet máskor nem jönnek hozzám vissza. Kérhetek előleget? Szerintetek hogyan lehetne megoldani?
2020. júl. 8. 18:31
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
100%
Errefelé mindenki azt csinálja, hogy ha nem jogos a lemondás, akkor a következő alkalomkor dupla árat számol. Ez szinte minden fodrászatban, körmösnél ki van írva. Ha nem jön többet, legalább megszabadulsz a megbízhatatlan vendégtől.
2020. júl. 8. 18:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
14%

Teljesen irreális, eleve hogyan képzeled az előleget amikor gondolom 10-ből 10 ember telefonon jelentkezik be?

Aki nem jön el vagy sokat késik azt max 1x figyelmeztetni kell aztán megmondani neki, hogy inkább máshol vágasson...

2020. júl. 8. 19:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:
88%
Mi olyan rendszert szeretnénk, hogy online lehessen időpontot foglalni, a szolgáltatás ára pedig befoglalásra kerüljön. Bizonyos ideig (időpont előtt max. 24 óra) lehetne módosítani. Amikor pedig kicsúszik az időből és eljön az időpont, levonja.
2020. júl. 8. 19:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 A kérdező kommentje:
Ha csak hajvágásról lenne szó utolsó, persze. Tudod mekkora kiesés ha pl 1 balayageom nem jelenik meg? 20-30ezer. És 2-3 óra munka. Ezért gondolkozom rajta, hogy mostantól előleget kérek, ha máshogy nem, akkor jöjjön be személyesen befizetni. Köszi első, jó ötlet a dupla díjazás legközelebbre.
2020. júl. 8. 19:35
 5/14 A kérdező kommentje:
Köszi 3as, hol vagy hogyan tudnék ilyen rendszert csináltatni a szalonomnak? Bocsi, az előző nem neked szólt, csak közben írtál.
2020. júl. 8. 19:36
 6/14 anonim ***** válasza:
100%

"ha máshogy nem, akkor jöjjön be személyesen befizetni. "


Most teljesen őszintén - szerinted ez mennyire reális? Ha te pl. asztalt foglalsz egy étteremben és azt mondanák, hogy oké de délután gyere már be és dobj be egy 10-est és akkor este várnak akkor te megtennéd?

2020. júl. 8. 19:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 A kérdező kommentje:
Az éttermes példa nem ugyanaz, ott bárkit aki érkezik oda tudják ültetni, de nekem egy exkluzív üzletem van, nem esnek csak úgy be hirtelen. 3 hónapos előjegyzésem is van.
2020. júl. 8. 19:44
 8/14 anonim ***** válasza:
77%

Étteremből is van exkluzív, ahogy fodrászból is van beülős. Tökéletes a példa.


De ha ilyen exkluzív vagy, akkor pláne meg tudod tenni, hogy aki nem jön vagy késik annak megmondod, hogy vagy kifizeti azt amikor nem jön el vagy akkor köszönöd szépen, lehet menni máshova. Ha 3 hónapos előjegyzésed van akkor 1-2 ügyfelet meg sem fogsz érezni...

Azt kérdezted mennyire reális előleget kérni - egyértelműen semennyire.

2020. júl. 8. 19:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:
78%

Az előleg szerintem sem járható út.


1es

2020. júl. 8. 19:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:
13%
Mondjuk nemtom mitől exkluzív egy olyan fodrászat, ahol egy három órás meló 20k. 8-at szoktam fizetni egy vágás-borotválás kombóért rövid hajjal.
2020. júl. 8. 21:44
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!