Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Hogyan lehet egy autószervizet...

Hogyan lehet egy autószervizet sikeressé felfuttatni? Mi kell egy jól műkődő autószervizhez?

Figyelt kérdés
2008. márc. 3. 15:37
 1/3 anonim ***** válasza:
100%

`n mint autó tulajdonos, azt szeretem ha valami baja van az autonak akkor a megvizsgálás után több alternatívát külömbözö áron felajánlanak, és elmondva miért jobb vagy rosszabb egy egy dolog. szóval laikus szemmel.

ez persze úgy érhetö el ha több céggel leszerzödik, megegyezik a szerviz. nem szeretem ha heteket kell egy alkatrészre várni, a másnap az jo, de hetek az nem. pl mi mindig idöpontot kérünk és reggel bevisszük vagy délben és fél nap után mehetünk érte. de az idöpontra nem kell heteket várni. ha egy rutin ellenörzés re visszük, akkor elmondják mi nem túl jó és mi az azonali cserés. plussz pont ´ra átálításkor volt kerékcserés télivizsgálaton és az órámat is át állították. így a párom mág egy égö cserére is oda viszi.

2008. márc. 3. 16:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
100%

Mivel egy időben magam is gondolkodtam műhelynyitáson, leírnám az akkori gondolataimat, és olyanokat, amit már működő szervizesektől hallottam.

Ami talán a legjövedelmezőbb és viszonylag egyszerűsített megoldás, az a gyorsszerviz. Tehát az, ahol kerékcsere (téli-nyári), gumiszerelés megoldható, olajcsere, esetleg zöldkártya, fényszóróbeállítás. Az ilyen szervizeknek van amolyan fix tarifájuk, hogy mennyiért miket néznek át és mennyiért csinálják az olajcserét. Nem árt, hogyha forgalmas helyen van illetve nincs a közelben másik. Érdemes egy-két olyan szolgáltatáscsomagot összeállítani és akciósan hirdetve kínálni, amire odamennek az emberek.

Mondjuk a kerékcserekor azt mondani, hogy díjtalan átvizsgálás az autón, ha már meg van emelve. Ha ezt "jóárasítod" és egy-két helyi hirdetési újságba beteszed, akkor valószínű felkelted az érdeklődést.

Aztán nagyon fontos a megbízhatóság, hogy aki egyszer nálad járt, az máskor is visszamenjen. Egy-két figyelmességgel, és az átlag autószerelői tulok attitűd kihagyásával is sokat tehetsz, hogy szeressenek az ügyfelek. Pl.: nem vagyok körülményes, inkább segítőkész. Ezt el lehet azzal érni, hogyha valakinek lerobban a kocsija, és a közelben van vagy lakik, akkor ki lehet hozzá szaladni megnézni, esetleg bevontatni. Pl ezt nem szeretik a szervizek, de szeretnék az ügyfelek. Lehet ügyfélbarát nyitvatartás is. Én például hülyét tudok kapni attól, hogy ahol élek, Bp agglomerációjában, itt a szerelők "nagyurak" ám!!! 8-16-ig vannak nyitva, tehát pont akkor nyit amikor már nem vagyok itt, mert bejárok Pestre és mikor zár akkor még nem vagyok itt. Tehát néha hetekig kergetjük egymást, mire egy tisztességes időpontot kicsikarok egy gumiszerelésre. És ha azt mondom, hogy kicsit később tudok jönni, akkor sem vár meg. 4-kor leborít: ÉSKÉSZ! Ezek mind utálatos dolgok, érdemes kitapasztalni, hogy az ügyfélkör is mikor szeret járni. Van egy másik szerviz, akik már 7-től állnak rendelkezésre és kérésre megvárják az ügyfelet akár 5-fél6-ig is. Érdekes, hogy az a szerviz pár év alatt a többszörösére nőtt. És én kívánom Neked azt, hogy a műhelyed sikeres legyen, és váltsa be az összes hozzá fűződő reményedet. üdv

2008. márc. 5. 07:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim válasza:

Jól felszerelt műhely legyen. Ha bemegy egy ügyfél ne azt lássa hogy egy nagykalapácsod meg pajszered van hanem gépek pl a gumiszereléshez. És olcsóbb lenni a többinél úgy hogy neked is megérje. Szoktam látni autószervizekben nagy betűkkel csak 15000 az olajcsere. Egy átlag autóba kell 3,5 -4L olaj. Jó minőségű olajat 5L lehet kapni 7-8E orintért a szűrő meg egy ezres. legyen mondjuk 10E a valódi költség ha te megcsinálod 12-13 ért a másik cég meg 15ért máros oda fognak menni.

Az olajat ,meg szerintem olcsóbb 200L-es hordónként vásárolni.

2011. okt. 29. 22:02
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!