Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Mekkora forgalmora számithatok...

Mekkora forgalmora számithatok webshop nyitása után? bővebben lent?

Figyelt kérdés

Tehát webshopot indítok jövöre.


profi lesz profi csapat készíti és karban tartja...

tervbe van véve 5-10 állandó banner kihelyezése.

ill napi 3-5ezre FT google adwords költség keret adott.


profi rendszer is lesz a webshop alat az ég egy adta világon had ne soroljam mindent bele értve...


profil ruhák értékesítése lesz (nike,adidas, puma replay, diesel...stb.

a bolti ár feléér.

konkrétan:

pulóverek: 7-9k

pólók: 4,5k-5,5k

rövid nadrágok: 4,5-5,5k

hoszú nadrágok: 6-8,5k

cipők: 8-12k

kabátok: 8-13k

k=ezer, az ár számlával együtt értendő

...

kimagasló kinálattal.

szuper domainokkal.


úgy tervezem 2-3hónap a beindulási ideje a webshopnak.


egyetlen 1 kérdésem lenne:

mekkora keresletre számíthatok miután beindúlt a webshop ill az elsö 2-3hónapban?

gondolok itt mind látogató számra /nap /10nap /hó

illetve vásárló számra akik konkrétan rendelnek /nap

/10nap /hó


természetesen minden termék eredeti, számlával és garanciával lesz értékesítve.


válaszokat előre is köszönöm!


2011. nov. 2. 00:03
 1/10 anonim ***** válasza:

hát én nem csinálnék külön webshoppot...



sok ilyen cég 1*rűen a vaterán adja el a dolgait...kevesebb a macera vele....hirdetni kell mint állat,de sztem nem nagyon megy mostanság a webshop....meg tedd hozzá h 1 normál futár elkér 1500Ft-tot a postaköltségért,szóval nem biztos h annyira jó...


látogatottság kérdésedre válaszolva csak is a megfelelő hirdetéstől függ...bocs de sztem mínuszos leszel...

2011. nov. 2. 00:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:

csak, hogy képbe legyél te is :)

[link]

pl 20-25 cipők itt ez csak egy pl volt a milliobol de kb ekkora kinálatot és fele ekkora árat képzelj el!

webshopról anyit, hogy a playersroom a nyomunkba se érhet majd webshop téren.

2011. nov. 2. 00:25
 3/10 anonim ***** válasza:
Megkérdezhetem hogy milyen tőkével álltál neki, mennyit fektettél bele?
2011. nov. 2. 07:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:

Ez attól függ, mennyire hatékonyan csinálod a hirdetést.

Saját példa: van egy blogom, ami a második héten valamiért kikerült egy nagyon látogatott oldal címlapjára. Kapásból lett napi 500 látogatóm. Szuper, mondtam, hátradőltem, ez már eleve nem rossz szám. De amint lekerültem a címlapról, a látogatottság nullára zuhant vissza.

Tanulság: megfelelő reklám mellett akár az első nap is hatalmas látogatottságod lehet. Megfelelő reklám hiányában viszont - lett lényen bármilyen látogatott az oldal - lenullázódik.

A helyedben én azt csinálnám, hogy az első héten csinálok egy nagy-nagy kampányt, ahol rászánok többet a hirdetésre, közben gyűjtök íméleket, nekik majd lehet hírlevelet küldeni, az gyakorlatilag ingyen van, és elég hatékony.

Ja és rendelők: egy átlagos oldalnál elvileg kb. 100 látogatóból egy rendel. Érdemes törekedni tehát a látogatószámra és a minél jobb oldalra. (jó oldal nem az, amire a fejlesztők azt mondják, hogy na ez most tényleg szuper, hanem ahol 100 látogatóból 5-6 vásárol!!)

2011. nov. 2. 08:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:

Ha olyat látok, hogy márkás cuccokat feleannyiért adnak, mint máshol, akkor azt feltétezem, hogy lopott és nem rendelek. Reklámozhatod, ahogy akarod.

Inkább megnézem az outlet üzletekben.

Ruhákat egyébként sem szoktam próbálás nélkül venni, tehát a rendelés esélye nulla. Ha nem jó a cipő vagy ruha, visszaadjátok a pénzt?

2011. nov. 2. 11:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
08:49 vagyok, még az jutott eszembe, hogy érdemes lenne egy bemutatótermet fenntartani, ahol meg lehet személyesen is tekinteni a ruhákat és próbálni.
2011. nov. 2. 12:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:

Fele áron meg ne próbáld eladni. Tovább élsz!

A másik, hogy senki nem ellensége a pénzének. Azaz, ha lehet rajta szakítani 30%-ot minden gond nélkül akkor na akarj 20%-al megelégedni. ( Példa volt az utóbbi. )

Az üzlet, mint javasolták, rengeteg pénzt igényel. Ehez még hozzájön, ahogy szavaidból kiveszem, az egyedi shop ami megint viszi a pénzt. Alaphangon is legalább félmiillát számolhatsz rá.

Meg kellene názni, hogy a konkurenciának, ha van számláló az oldalukon, adott időintervallumban mekkora látogatottsága van. Ebből talán lehet valamire következtetni.

2011. nov. 2. 13:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 A kérdező kommentje:

00:17-es

és 11:20 itt egy cik nektek kétkedöknek :) webáruházak általános forgalmáról: [link]

11:20.as idézem magam "természetesen minden termék eredeti, számlával és garanciával lesz értékesítve."

tehát nem lopott:)


08:49-es

belinkeled a blogod? :) 2ik komentedre: ha bevált a webshop bizonyára lesz üzlet helyiség is.


13:28-as:

ez úgy érted személyes tapasztalatok útján, hogy az ár 2odlagos fontosabb a reklám, a webshop külleme...stb?


07:11: még szinte semmit majd jövre :)

2011. nov. 2. 22:22
 9/10 anonim ***** válasza:

„13:28-as:

ez úgy érted személyes tapasztalatok útján, hogy az ár 2odlagos fontosabb a reklám, a web shop külleme...stb.? „


Mivel ez érint engem: A shop legyen a vásárló részére könnyen kezelhető, esztétikus megjelenésű. Ez lenne a „csomagolás”. A kereső robotok részéről tiltott eszközöktől mentes, hibátlan linkelés, megfelelő mennyiségű szöveg, infó. Ha mindez megfelelő, akkor a keresési listákban előbbre lehet kerülni. A vásárló nem fogja megkeresni, vagy csak minimális esetben, hogy van e olcsóbb annál, amit e shop ajánl. Így vásárolni fog. Ezek főleg a google jellegű megkereséseknél jók.

A másik dolog a különböző kereső, hirdető portálok. Ahol termékeket lehet összehasonlítani árak alapján. ( Ha jól számoltam 6 létezik nálunk. Ebből 3 egy cég kezében van. De ez mellékes most. ) Itt 3-tól 13 Ft nettóig kapsz, kaphatsz potenciális vásárlót a shopba. ( Google-nál minimum 20 Ft/kattintás. ) Ha belép, az oldaladra itt érvényesül a látogató előtt az oldal külleme használhatósága. Amennyiben megfelelő számára, mint fentebb említettem, akkor vásárolni fog és nem keresgél tovább az olcsóbb után.

Reklám: a Google-nál, hogy benne legyél az első három hirdetési megjelenésben minimum 100-120 Ft/kattintást kell megadnod. Összehasonlítva az előző keresőkkel majdnem tízszeres az árkülönbség alapesetben.

Árak: Ha ezek után úgy látod illetve olyan adatok állnak majd rendelkezésedre, hogy a reklám megjelenés megfelelő, de nincs vásárló, akkor érdemes az árakon változtatni. Akciókat szervezni, kedvezmény kuponokkal manipulálni, stb. Az árukeresőkben megpályázni az első öt helyet árszinten. Mindenáron az első helyre nem szerencsés szerintem bekerülni. Lehet, de nem mindenáron.

2011. nov. 3. 13:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
100%

Én webshopot üzemeltetek.

Az adwords napi 3-5 ezer nagyon jó, nekünk napi 200 forint a limit, de megdobta a vásárlói kört.

Ha vannak teszveszes, vaterás kapcsolataid, akkor írj nekik köremail-t, amikor indítod az áruházad, mi így kezdtük, kapásból volt 200 címünk, amire kiment.

Szerintem fontos az, hogy legyen vásárlói vélemény az oldalon, be tudjanak írni a vevők, ha elégedettek. Te legyél a moderátor azért.

Minél nagyobb az árukészlet, annál több vevőt vonz. Igaz, mi nem ennyire drága cuccokban utazunk, de tőlünk van, hogy 20-30 terméket is vesznek egyszerre. Azt nem tudom, hogy egyébként 10-20 ezres termékek mennyire mennek.

Fontosak az akciók is. Jó akció az, hogy ha vevőt hoz egy vevőd, akkor valamilyen módon honorálod neki.

Kb. ennyi jut eszembe, ha profi szinten csináljátok, akkor biztosan be fog indulni.

2011. nov. 3. 14:42
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!