Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Ha csinálnék egy játékot...

Ha csinálnék egy játékot akkor miket kell megvalósítanom, hogy árulhassam egész Európában?

Figyelt kérdés
2012. máj. 30. 03:37
 1/7 A kérdező kommentje:
Miket kéne hivatalosítani meg minden mennyi pénz kell a tömeggyártáshoz és azt is,hogyan kell elintézni,hová menjek?
2012. máj. 30. 03:38
 2/7 anonim ***** válasza:
Windows 8 -ban lesz appstore szerintem rakd fel oda 50$ a beugró.
2012. máj. 30. 07:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim válasza:
Legegyszerűbben online célszerű árulni, és onnan letölthető, hogy hivatalos legyen minimum egy vállalkozói. Asszem negyedévente, vagy félévente kell leadni az egyéni vállakozói adóbevallást, amihez viszont jól jön egy könyvelő is, bár megcsinálhatod magad is. Ha gyártatni akarod, és még mindig online árulod, akkor lehetőség van valami dvd préselő helyre elmenni, szerintem olyan 100-200ft/darab áron sokszorosítanak. + tok/borító azt meg vagy ott, vagy nyomdában kell intézni. Ha árulni akarod boltokban, főként európában is, akkor az egyetlen lehetőség, hogy elviszed egy kiadóhoz, és ha tetszik nekik, látnak benne hasznot, akkor kiadják...
2012. máj. 30. 08:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:

El kell menni egy kiadóhoz értem de nem akarom,hogy nekik hasznuk legyen a bevételemből.

Akkor hogy?

2012. máj. 30. 16:16
 5/7 anonim válasza:
A kiadó lényege, hogy hasznot profitáljon saját magának. Nem hiszem, hogy értelmes vállalkozás, egy saját játéknak saját kiadót fenntartani, ahhoz komoly logisztika, tanácsadás kell, és egyéb olyan dolgok, ami nem a programozó dolga, hanem a marketinges, meg logisztikus... dolga. Most gondold el, te kiadó nélkül, hogy éred el, hogy egy külföldi országba, ahol nem ismered a jogszabályokat, az eladókat, még csak a nyelvet se, elterjessz egy játékot, úgy hogy nincs mögötte se marketing, de neves kiadó, és még csak az se biztos, hogy a játékot mások is élvezetesnek találják.
2012. máj. 30. 20:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim válasza:
Egyedül legutoljára kb 1986-ban tudtál volna megírni egy piacképes játékot, úgyhogy szerintem ez a kérdés egyáltalán nem fontos :)
2012. máj. 30. 22:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim válasza:
Az egyik legegyszerűbb, ha az Apple-nél regisztrálsz, mint fejlesztő, és az App Store-ba készítesz játékot (iOS vagy Mac) és akkor a bevétel 70%-a a tied. Ehhez kell 99 dolcsi, bankkártya, egy mac és az ingyenes XCode vagy játékhoz kiváló a Unity3D is (aminek van ingyenes és fizetős változata is).
2012. jún. 3. 11:56
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!