Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Mennyire hatásos a szórólap...

Mennyire hatásos a szórólap egy divat ruha bolt reklámozására, ha a célközönséget célozzuk meg vele?

Figyelt kérdés
2013. jún. 6. 22:44
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
52%
Nehéz kérdés. De szerintem hatásos lehet, ha a célcsoportot tudod vele megcélozni. Ráadásul, én nem igazán szoktam ruházati bolt szórólapjával találkozni.
2013. jún. 6. 22:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:
41%

Kétesélyes a szórólapozás bele kell gondolni, hogy az emberek nagy része napi szinten pucolja a leveles ládáját a töméntelen szórólaptól és persze el sem olvassák.

Engem is felidegesít azonnal dobom a kukába még azt is, ami eredetileg érdekelne.

Ami üzlet engem érdekel azt megnézem a neten.

2013. jún. 7. 02:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 anonim ***** válasza:
41%

Én el szoktam olvasni a szórólapot, soha nem dobom ki megnézés nélkül, sőt az utcán is elveszem a szórólapostól.

Ha megtalálod a célközönséget ,és még valami akciót is hirdetsz rajta, ami becsábítja a vásárlót, akkor szerintem hatásos.

Tehát ne csak hirdetve legyen a szórólapon a bolt, hanem legyen rajta valami akció, akár olyan hogy a szórólap bemutatásával jár kedvezmény, mert akkor azt is fel tudod mérni hogy mennyire hatásos a szórólapozás.

2013. jún. 7. 07:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 anonim ***** válasza:

Egy szórólap hatékonysága egészen a 0.002%-tól a 20% ig változhat. Ez függ attól mennyire pozicionálsz jól és az ágazatodtól is, illetve attól, hogy mi áll az adott szórólapon, de még attól is, hogy mennyire veszik el a hagyományos levélszemétben, ugyanis a szórólap gyakorlatilag levélszemét, hasonlóan az internetes táráshoz.

Emiatt nagyon sok a kukában végzi, nem beszélve a környezet védők ellenérzéseiről, mivel a szórólapok miatt nagyon sok fa meghal. Ezt sokan jelzik is egy matricával.

Ennek ellenére a szórólap lehet hatékony a vállalkozásod számára, ha te tudod mennyi vevőt szeretnél és kideríted a szórólap hatékonyságát és annyi szórólapot dobsz szét, aminek a hatékonysága a számodra megfelelő vevőt hozza. Az én ágazatomban ez a hatékonyság 1%, azaz 100 szórólap kéne egy megrendelőhöz, aki még mindig csak érdeklődő ami talán megérné, viszont inkább más módszereket választunk. -Én nem vagyok a szórólapok híve és nem szeretem. Egyszerűen nekem is sokszor úgy kell egyesével válogatnom mire a leveleimhez jutok, pedig legszívesebben egy laza mozdulattal tenném a kukába. -Ettől függetlenül működhet, főleg ha ingyen vagy olcsón hozzájutsz, ám nem feltétlenül olcsóbb és hatékonyabb, mint valamilyen más típusú reklám.

A szórólapod hatékonyságát esetleg növelheted azzal, ha egy másik boltossal például megállapodsz, ő kiteszi a te szórólapod, ő pedig a tiéd. Emiatt, a szórólapot a legtöbb esetben csak az fogja megnézni, akit jó esetben egyáltalán érdekel. Bár így kevesebb lap fogy, de nagyobb hatékonysággal. Sőt van aki megnézi és visszateszi.


A szórólap hatékonysága rendszerint alacsony, ezért szórják ki nagy számban. Viszont minden hirdetési módszernél magas az ingerküszöb, ugyanis hatalmas reklám zaj van, csak menj ki az utcára, nézz a postaládádba, menj fel a Face-re, nézd meg a gmailes leveleid és stb...

Sajnos ha teheted áldoznod kell arra, hogy az egyes hirdetési módszereket kicsiben teszteld, hogy megállapítsd azok hatékonyságát és a számodra legnagyobb hatékonyságút érdemes választanod. A legolcsóbb és leghatékonyabb hirdetési eszköz természetesen az elégedett vásárló. -Ám sajnos ez egy olyan lépcsőfok, ahová más módszerekkel tudsz eljutni.

2013. jún. 7. 12:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 anonim ***** válasza:

Jaj, na szóval, ő kiteszi a szórólapod te pedig az övet

Picit elírtam bocsánat.

2013. jún. 7. 12:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat, továbbiakat is várok! Én magam csinálom a szórólapokat, nyomtatom és én is osztom szét kizárólag a célszemélyeknek, épp most kezdtem el szerkeszteni! Remélem egy óra alatt kész lesz, aztán nyomtatom is ki!


Még arra is gondoltam, hogy barátnőm felöltözik ilyen miniruhába, ami a szórólapon is rajta lesz és vele osztogatom az utcán! :)


Egyenlőre próbálgatom a reklámozási módszereket!

2013. jún. 7. 16:17
 7/17 anonim válasza:

Nekem egy akció során 16.000 postaládás szórólapból volt 3 vevő. A személyes osztogatás hatékonyabb, ott pár szót is tudsz váltani az illetővel, de ez rengeteg idő és energia.

A hozzá kötött akció hasznos, azaz ha a szórólap bemutatásával kap valamit.

A leghatékonyabb, ha az üzletedben van egy kis kupac, és a vevőid viszik el, adják tovább másnak, esetleg ezért kapnak valamit ők vagy az új vevők.

2013. jún. 11. 09:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 anonim válasza:

Szerintem erre a kérdésre nem lehet ilyen röviden válaszolni, ugyanis túl sok változós "függvényről" - a szórólap hatékonyságáról - van szó. Szerintem kb. 100-150, egymásra is ható tényezőt kellene figyelembe venni - ráadásul ott van a dolog gazdasági oldala is (megtérülés).

Úgy hogy szerintem fordulj valamilyen, e témában jártas szakemberhez!

2013. jún. 11. 09:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 A kérdező kommentje:

Hát a postaládás szórólapozás az valóban nem hatékony, pedig csinálják és én is csináltam ilyen melót, tehát csak is célzottan menne az utcán! Továbbá én csinálnám csak, ilyet nem bíznék senkire!


Fényes papírra nyomtatom a szórólapokat és természetesen színes! 8-10Ft-ra jön ki darabja, ha fényes papírra nyomom, ha sima papírra, akkor meg 3-5Ft-ra! Nem tudom, hogy fontos-e a fényes papír, talán igen!

2013. jún. 11. 14:40
 10/17 anonim ***** válasza:

Jól értem, hogy ez gyakorlatilag egy webshop ? Azt is jól sejtem vajon, hogy nem a hazai piacon és nem itt nálunk szórod szét az utcán ? Mert így hazai tapasztalatokkal elég nehéz megítélni, hogy az ottani potenciális vevőkör mire, hogy reagál.

Ennek alapján úgy gondolom, hogy hatékonyabb ha valamilyen kereső vagy bármilyen más internetes marketinget használsz mint a szórólap.

Említettem , hogy szórólappal nem nagyon hirdetünk. Viszont nagy mennyiségben adok le költségvetéseket, ajánlatokat, dokumentációkat, ebben az esetben bizony sokan elégedetten megszokták dicsérni a papír minőségét. Csak hogy az egy más kategória mint a szórólap. Most is van szórólapunk, az egyébként fényes papíron van, mondjuk az nyomdai, csak éppen nem szórjuk. (általában szakvásárokon vagy nagyobb áruházakban szoktuk használni valamelyik partnercégünknél) Azt gondolom, hogy a termékeitekhez jobban illik a fényes papír.


Amit én látok az egyébként az, hogy van egy viszonylag hosszú webcím. Tehát elvben haza megy a webcímmel és begépel egy hosszú webcímet. Kötőjelekkel és egyebekkel.

Én emiatt azért megpróbálkoznék néhány példányon a QR kód használatával így a mobil eszközével egyből megtudja nézni a honlapod. Egyik nap szórod a QR-est a másik nap a simát és a látogatottsági adatokból, netán a konverziókból, ami ebben az esetben az eladás, le tudod szűrni a két verzió hatékonyságát.


Azt is gondolom, hogy esetedben kereső marketinggel, főleg konverzióra optimalizált hirdetésekkel, valószínűleg magasabb konverziót tudsz elérni. Igaz, nem néztem át a honlapot, hogy mennyire lenne hatékony, milyen tartalom van, ami esetleg növelné a kereső szavakra a relevanciát és ezzel csökkentené a költségeket.

2013. jún. 11. 17:03
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!