Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Minimum-maximum hány %-ot...

Ruhaipari szakértő kérdése:

Minimum-maximum hány %-ot érdemes marketingre költeni? Hálás köszönet a válaszolóknak! :-)

Figyelt kérdés
Szabott áras termékekről van szó, tehát csak kereskedés, de fel szeretném hívni a figyelmet rá. A Vaterán indítok új termékcsoporttal, pontosabban a natur-kozmetikumokat férfiak részére való kigyűjtéssel, csoportosítással, tanácsokkal. Szívem szerint minden reklámlehetőséget kihasználnék, de akkor ingem-gatyám rámegy.

#marketing #reklámköltség
2015. jan. 23. 11:59
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:

Igazából, ez rajtad múlik. Javaslom olvass el egy-két anyagot Marketinggal kapcsolatban!

Marketingra sose lehet eleget költeni. Nézd meg a Coca-Colát, ismert cég, de ettől függetlenül reklámoznak mindig, mindenhol.

2015. jan. 23. 13:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
Köszönöm. Hát igen, sajnos csak ennyit tudok én is. De a cégek valahogy mégis előkalkulálják a marketingköltségeiket, de hogy ezt milyen szempontok alapján végzik, azt hiszem, azt csak komoly, és igencsak fizetős képzéseken tanítják. Nyugdíjasként annyit már nem tudok rááldozni.
2015. jan. 24. 02:23
 3/11 anonim ***** válasza:
Esetleg keress marketing gyakornokokat, vagy olyanokat, akik ilyet végeztek (mondjuk OKJ-n). Így olcsóbban kaphatsz szakmai tanácsot, segítséget. A marketing rengeteg dologtól függ, és igen nehéz belőni azt, hogy hol és hogyan érdemes hirdetned úgy, hogy a célközönséghez jusson az üzenet, és a profit ne nullázódjon le, vagy menjen negatív irányba.
2015. jan. 24. 09:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:
Köszönöm!
2015. jan. 25. 07:45
 5/11 anonim ***** válasza:
Egy termék bevezetése a piacra mindig negatív bevétellel kezdődik kiadások stb.. de ha kitartóan hirdeted akkor lehet belőle valami ehhez pedig igen is bekell fektetned a marketingbe
2015. jan. 25. 15:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 A kérdező kommentje:
Köszönöm, kb. ennyit tudtam, tudok. A fő kérdés, hogy mennyit. Honnan tudhatom meg, hogy mennyit. Ész nélkül nem szabad a marketinget sem csinálni, gondolom én. Ingem gatyám ráköltöm, és garancia nincs semmire, hogy bejön. Úgy gondolom, van egy határ, aminél többet már nem ésszerű rákölteni. De ki tudja ezt? És a termék értékének %-ban, vagy másban kell gondolkoznom?
2015. jan. 26. 09:38
 7/11 anonim ***** válasza:
Minél többet ha azt szeretnéd hogy vegyék a termékedet.Rengeteg lehetőség van:internet,újság,szórólapok,rádió tv)ez mondjuk elég húzós) de ahogy már írták marketingből sosem elég hirdess mindig és annyit amennyit csak tudsz, próbáld megfogni a célközönségedet valami egyediséggel.
2015. jan. 26. 17:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
Havonta körülbelül 100-200 ezret a kezdeti időszakben utána pedig már megy a szájreklám ha jó vagy tovább adják a kuncsaftok persze ez elsűlhet negatívan is ne feledd a 3/11 es szabályt. az elégedett vevő 3 embernek mesél kellemes tapasztalatairól míg az elégedetlen 11 nek inkább a minőségre menj rá mint a mennyiségre.Előző voltam remélem tudtam segíteni hajrá!
2015. jan. 26. 17:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 A kérdező kommentje:
Köszönöm, a 3/11-es szabállyal kaptam segítséget, mert ezt még nem ismertem! :-) Általában maximalista, precíz-mániás vagyok, remélem, ez rossz felé nem viheti a dolgokat. A vaterás felrakáshoz sokallom a 100-200 ezer forintot, nemcsak azért, mert nincs ennyi tartalék pénzem, hanem ezért is, mert eddig kb. 500 ezer Ft értékű árut tettem fel, de még 1 db sem kelt el. Vagy fordítsam meg dolgot, és a 100-200-ezer forint reklámköltséghez tegyek fel kb. 1 millió Ft értékű terméket? Addigra letelik az életem :-) nyugdíjas vagyok.
2015. jan. 27. 04:55
 10/11 anonim ***** válasza:
Valószínüleg azért nem keltek még el a termékeid mert nem pozicionáltál,tehát nem választottad meg a célközönséged és nem feléjük nyitottál,hanem a nagyvilágba.De pontosan milyen termékeket tettél is fel?
2015. jan. 27. 20:08
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!