Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » NAGYON FONTOS! Segítség...

NAGYON FONTOS! Segítség kellene! Mit tegyenek, hogy jobban beinduljon az üzlet?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

Egy nagyon fontos kérdésem lenne.

Tehát. A bátyámék létrehoztam egy gyrosozót. Sajnos egy kis helyiség az, ahol árulnak, tehát beülni nem lehet. Sajnos nem túl sikeres esdig az üzlet. Milyen tippeket, tanácsokat javasolnátok Nekik, hogy beinduljon az üzlet? Hogy hirdessék, hogy legyen több vevő, stb.? Kérlek segísetek!

Nem kérek felesleges kommenteket, mint ezzel Te ne foglalkozz, Hány éves vagy?, felesleges ezen gyötrődnöd, úgysem fog beindulni az üzlet, stb. Nagyon fontos kérdés, így kérem csak segítő szándékúak írjanak! Ha segítetek, megpróbálok én is segíteni Nektek, és nagyon boldog és hálás leszek!!

Ha csak egy nagyon "gagyi" ötleted van, azt is írd le, abból is meríthetünk ihletet!köszönöm!



2016. jan. 25. 19:08
 1/9 anonim ***** válasza:

Egy gyrososnak alapvetően 2 alappillére van:


1., HOL van

2., MILYEN a kaja minősége


+1 az ár természetesen


Tehát hol van az a gyrosos? És jó kaját csinálnak?

2016. jan. 25. 19:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
Egy nagyon forgalmas helyen, ahol sok az egyetemista (a pontos helyet nem szeretném megmondani). És igen, jó, finom kajàt csinálnak, akik ott vannak, mind dicsérik, csak sjnos az a bökkenő, hogy mellettük is vannak kajáldãk, amik tíz éve ott vannak, és azt ismerik az emberek, ezért oda mennek.
2016. jan. 25. 19:54
 3/9 anonim ***** válasza:
75%

szórólapozás a környéken. inkább kisebb mennyiségben gyakrabban 5000darab/hét, mint 1x nagy mennyiségben 25e db havi 1x.


Fb reklám kötelező, környékre, egyetemistákra.


+ ezek mellé akciók, kedvezmények, esetleg bérletek

2016. jan. 25. 20:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:

Egyetemisták mindig éhesek, ellenben legtöbbjük árérzékeny. Be kell nekik dobni akciókat, pl.: 2-őt fizet 3at ehet akció.

Vagy ha van kolesz a közelben csinálni kell "kolesz kártyát" ami fixen 5-10% kedvezményt ad mondjuk vacsoraidőben (5-8 között).


Amúgy mennyi egy pita és mennyi egy tál?

Csak csirke van vagy van borjú is?

2016. jan. 25. 20:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

A legfontosabb h milyen forgalmas a hely ahol van és hogy mennyibe kerül.

A kaja minősége szubjektív, a kérdező meg nyilván elfogult ( nem bántásból írom). Én például úgy vagyok vele h rossz gyrost még nem ettem, de egyik barátom még a szószra is érzékeny. Szóval hacsak nem nyers vagy odaégett, nagy gond nincs vele.


Fontos lehet még h lehessen mondjuk erzsébettel vagy más utalvannyal fizetni, illetve kártyával.

Az elején sokkal olcsóbban kell adni mint a szomszédos kajáldák, hogy az emberek bemenjenek egyáltalán és ne a szokásos helyet válasszák ami ugyanannyiba kerül. Aztán fokozatosan lehet emelni.


És fontos tudni, hogy ez nem úgy működik hogy két hónap múlva már új x6-ost fog venni a bátyád, ezt jobb ha már most tudatosítjátok vagy inkbább hagyjátok abba. Fel kell rá készülni hogy akár sokáig, hónapokig vagy egy évig is veszteséges lesz. Mindennek tudatában folytassátok vagy hagyjátok abba minél előbb, mert bele lehet bukni.

Sok sikert kívánok!

2016. jan. 27. 10:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
csinálnék kóstoló falatkákat, étvágygerjesztően rátenném egy nagy tálcára és kínálnám őket az üzlet előtt
2016. jan. 30. 14:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
61%

Mennyire kicsi a hely? Egy kis pult sem fér el 2 bárszékkel? Az egyik kedvenc gyrososomnál kb 6 nm van a vendégeknek, de 3 ember le tud ülni. Persze legtöbben elvitelre viszik. Csomagolásért semmiképp sem számoljatok fel díjat, ha nem tudtok embert (vagy csak keveset) leültetni.

Ha semmiképp sem tudnak leülni, akkor szállításon érdemes gondolkodni, de nagyon számoljatok utána hogy mennyire éri meg.


Én kuponos szórólappal kezdeném, mert a szórólapokat automatikusan dobják is el az emberek, de ha van rajta mondjuk 3 dl kóla ajándék, talán jobban megtartják. Mindenképp határidős legyen, hogy ne halogassák, mert akkor feledésbe merül.

Ezek mehetnek az üzlet környékén a járókelőknek és az egyetemen.


Facebook hirdetést nagyon jól lehet szűrni, városra, korra, érdeklődési körre (pl gyorsételek)

Hirdetni is inkább akciót, menüt, kedvezményt érdemes, azokra jobban reagálnak hozzászólásokkal, megosztásokkal. Lehet akár megosztós játékot is csinálni, csak ezzel kapcsolatban olvasd el a fb szabályzatot, mert állandóan változik. Nehogy letiltsák az oldalatokat és akkor kárba megy az eddigi munka.


Árakciók és olcsóságok helyett inkább ajándékokat javaslok, azok alapján könnyebben megjegyeznek.


Ha vannak dolgozók is a környéken és az ebédidő se fullos, akkor mondjuk 11:30-13:00 között csináljatok ebéd menüt. Gyrostál+üdítő+desszert. Az elején árazzátok úgy, hogy az üdítőn és desszerten ne is keressetek, önköltségi áron adjátok, de a gyrostálon nyertek szokásosat. Ha odaszoknak a környéken dolgozók, akkor rádobtok valamennyit.


Másik holtidőben, amikor 1-2 órán keresztül épphogy betéved valaki, lehet diákkedvezmény, 5-10%.


Vagy minden x Ft értékű vásárlás felett kapnak egy 200 Ft-os kupont, melyet a KÖVETKEZŐ vásárlásnál használhat fel. Ezt is lehet pl facebookon nyomni, és ha legalább annyira bejön nekik mint a másik hely, akkor ide fognak visszatérni, mert nem akarja kidobni a 200 Ft-ját.

2016. jan. 31. 00:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

Ha egyetemisták főleg a vevők, akkor el lehetne helyezni az egyetem és a kollégiumok hirdetőtábláján is (ha engedik) szórólapokat. Többet, hogy el tudjon vinni belőle, akinek megtetszik. És ha van lift akkor amellett is érdemes lenne, mert az ember nézelődik, amíg vár a liftre.

Esetleg olyan, hogy diákoknak diákigazolvány felmutatása esetén 5% kedvezmény?

2016. febr. 6. 20:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 Bence87 ***** válasza:
100%

Legyen mindenképpen saját honlapja a helynek, saját domain alatt (sajatdomain.hu). Ne ingyenes tárhelyen! WordPress tartalomkezelővel gyorsan, ingyen lehet honlapot csinálni, a tárhely + domain név díja már kijön 4500 Ft + ÁFA / év árból, tehát nem tétel.


A honlapon legyenek jó minőségű képek a helyről, kívülről és belülről. Lehetőleg az alkalmazottakról és a vezetőről is legyen fénykép, bemutatkozás. Árlista, étlap, itallap természetesen. Cím, térkép, részletesen leírni, hogyan lehet megközelíteni a helyet. Aktuális akciók, hírek. Link a Facebook oldalatokra. Ha külföldiek is járnak arrafelé (márpedig miért ne járnának, Budapest rengeteg turistát vonz), akkor a honlap legyen meg angolul is!


Utána hirdetni a honlapot:

Foursquare.com

Facebook

Twitter

Google My Business (regisztrálni a helyet a Google cégadatbázisba, így meg fog jelenni a hely saját névvel a Google Mapsen)

Etterem.hu

[link] - legnagyobb turisztikai oldal a világon. Ingyen tudod regisztrálni a helyet, utána fel kell tölteni szép képeket, minden szöveges leírást szépen kitölteni


Ha van kiszállítás, akkor a Netpincér és hasonló oldalakra is felkerülni, bár a Netpincér úgy tudom, elég drága, ennek nézz utána.


Google Adwords hirdetést érdemes futtatni a helyi kulcsszavakra. Pl. ha az V. kerületben van a hely, akkor lehetne erre hirdetni: "gyros v. kerület"

Google remarketing kampányt beállítani (hogy aki egyszer már felkereste a honlapot, annak később is megjelenjen a hirdetés)


Facebook hirdetés: a környéken lakóknak, lehet a Facebookon úgy hirdetni, hogy a hely körül adott sugarú körben élők lássák a hirdetést


Érdemes valami akciót hirdetni, ami limitált ideig él (pl. adott ideig minden 1000 Ft feletti rendelés mellé ajándék ital)


Környező üzleteket felkeresni, hogy egymást tudnátok-e hirdetni, azaz egymás szórólapjait elhelyezni egymás üzeletében


meg lehet próbálni az üzlet előtt szórólapozni, az aktuális akciót hirdetni a szórólapon, de ehhez lehet, hogy engedélyt kell kérni


Környéken lévő egyetemen hirdetni, pl. szórólapokkal, ez mindenképp engedélyköteles


Angolul is ki kéne írni mindenképp az üzletben az étlapot, itallapot a külföldiek miatt

2016. febr. 7. 21:49
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!