Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Hogyan kerülhetem ki hogy...

Hogyan kerülhetem ki hogy saját magam után ne keljen járulékokat fizetnem? Bővebben lent.

Figyelt kérdés
Szóval van egy saját vállalkozásom amit eddig mellék állásban folytattam ,mivel volt egy fő állásom amiben dolgoztam ,de sajnos már pár napja ez a munkaviszony megszűnt.Voltam bent a munkaügyi központban ahol azt mondták hogy munkanélküliként sem tudok regisztrálni,mivel a vállalkozásom így automatikusan fő tevékenységemmé vált így ez a lehetőség hogy ideiglenesen regisztráljak hogy elkerüljem a magam után való járulékok fizetését sajnos nem válhat valóra,mivel nem lehetek támogatott .Van erre esetleg valamilyen kibúvó hogy a magam után való járulékok fizetésére ne legyen úgymond gondom ? Kezdő vagyok még mindössze pár hónapos dologról van szó ,de teljesen működőképes cég.Válaszokat előre is köszönöm !

#járulék #kezdő cég
2016. aug. 30. 18:57
 1/4 anonim ***** válasza:
82%

Ha működőképes a cég, akkor örülj ennek és keress egy könyvelőt, aki megkeresi Neked a legkevésbé fájó adózást.

Aztán feküdj bele a vállalkozásba, dolgozz rajta sokat, hogy felfusson és utána élvezd a gyümölcsét :-)


Ha meg úgy gondolod, hogy nem a vállalkozás felé akarod vinni az életed, akkor keress másik 8 órás állást.

2016. aug. 30. 19:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
80%
nincs!
2016. aug. 30. 19:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje: