Kezdőoldal » Állatok » Kutyák » Jó választás egy szamojéd kutya?

Jó választás egy szamojéd kutya?

Figyelt kérdés

Sziasztok, most költöztem külön a szüleimtől és már régóta szerettem volna egy szamojéd kölyök kutyát

Otthonról dolgozok, programozó vagyok, a kérdés, hogy mennyit kell vele foglalkozni? És van amire külön figyelni kell ennél a kutyafajnál? Pl.: szőr


2021. márc. 20. 21:42
1 2
 11/14 A kérdező kommentje:

Bármikor elmegyek futni, esőben, hóban, sárban. Légkondicionáló van, viszont attól megfázhat a kutya tudtommal

Szőréről annyit tudok hogy nem hullajtja, és nem büdösödik

Köszönöm szépen a válaszotokat!

2021. márc. 21. 10:03
 12/14 anonim ***** válasza:
80%
Úgy hullik a szőre mint az állat (főleg vedlési időszakban) és ha nem fürdeted időnként akkor igen is büdös.
2021. márc. 21. 10:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/14 anonim ***** válasza:
80%

Még hogy nem hullik a szőre?

Olyan lesz az egész ház mint egy szőrtenger...

Időnként fürdetni is kell, mint minden kutyát.

Főleg hogy fehér a szőre...belemegy egy pocsolyába és annyi is

Nem tudom honnan vetted, hogy nem hullik a szőre...

2021. márc. 21. 11:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 anonim ***** válasza:
93%
Nem hullajtja? Ne vicceljünk már :D Funfact: szibériai őslakosok fonalat készítettek a szőréből, mert hasonló a száltextúrája a birkáéhoz, így alkalmas rá, hogy fonal, majd szőtt anyag legyen belőle. És őket nem nyírták... baromira vedlenek. Keress rá neten, ha nekünk nem hiszel.
2021. márc. 21. 12:17
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.