Kezdőoldal » Állatok » Kutyák » Van 1 két hónapos staffordshir...

Baaláázss kérdése:

Van 1 két hónapos staffordshire terrier kan kutyám avval mien dolgokat kéne csináljak hogy erős, izmos kutya és szófogadó legyen?

Figyelt kérdés

és kb naponta hányszor és mennyit kéne sétáltatnom,játszanom vele hogy

"boldog,, legyen menyit törődést igényel?. És mivel kéne etessem .. mármint hogy mien táppal ? csont erősítőket adhatok-e neki? bocsi a sok kérdésért de elég kezdő vagyok :) előre is köszönöm a válaszokat :)!


2013. febr. 18. 17:57
 1/7 anonim válasza:

Az èn staffim 6 hònapos szuka.

Elêggè nagy a mozgàsigènye.

Sokat kell vele foglalkozni. Mivel a tiêd mèg kisebb ajànlom,hogy vmi jobb minősègù tàpot adj neki konzervel keverve.

Csonterősìtőt csak kaja utân egy fèl szemet naponta csak egy alkalommal ajânlom.

2013. febr. 18. 18:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

Csonterősítőt semmi képpen ne adj neki. Porcerősítőt max zöldkagyló kivonat vagy cápaporc.


A konzerv meg csak pénz kidobás. Ami meg jó minőségű az hús árban van.

Brit-Care-t ajnálom tápnak az elég jó minőségű és nem is vészes az ára.

2013. febr. 18. 18:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:

Édes Istenem, de sokan vagytok...


Egy két hónapos kutyánál nem az az elsődleges szempont, hogy erős és izmos kutya legyen, hanem hogy elsősorban egészséges, ez a legfontosabb. (amúgy pontosan két hónapos, vagyis 8 hetes? ha igen hogy kerül már hozzád? csak félve kérdezem, mert szinte biztos vagyok a válaszban...)


Hogy állsz az oltásokkal? A tenyésztő (?)akitől hoztad milyen (mert ugyebár így írjuk helyesen)tápot javasolt? Az állatorvos ajánlott csonterősítőt?

2013. febr. 18. 18:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
utolsó válaszolónak üzenem, hogy oké, hogy mindenkibe bele akarunk kötni a szaporítók miatt, de azért fölöslegesen nem kell pattogni, mivel a 8 hetes kor az ideális elválasztási időpont.
2013. febr. 18. 21:11