Kezdőoldal » Állatok » Kutyák » Ti minden reggel kiviszitek...

Ti minden reggel kiviszitek nagyobb setara a kutyatokat?

Figyelt kérdés
Hany orakor keltek? Mennyi idot vesz igenybe a reggeli setatok?
2013. dec. 15. 14:05
1 2
 11/14 anonim ***** válasza:
nem mindenki dolgozik reggel 8-tól 4-ig. Én pl. rendezvényszervező vagyok, igy magam alakitom az időm, belefér ,hogy délelőtt nyaggatom a kutyákat:))) De ha hétvégén rendezvény van, akkor is fel kell kellnem, ha hajnali 5-kor esek az ágyba, mert ha elmarad a reggeli futás, akkor rám bontják a házat:)
2013. dec. 15. 16:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 anonim ***** válasza:
Nagyon összevissza van. Van, hogy reggel van a hosszú séta, van hogy dél körül, van hogy délután. Ha reggel nincs hosszú, akkor csak egy negyed órás pisilős-kakilós van. Kötetlen a munkám, egyéként magántanár vagyok, van olyan nap, hogy egész nap dolgozom, van olyan, hogy 2-3 napig nem.
2013. dec. 15. 17:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/14 zsuzsabazsa ***** válasza:
Aha!
2013. dec. 16. 17:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 Szilvi & Argos ***** válasza:
Sajnos/szerencsére itthon vagyok. Kétszer sétálunk egy nap, változó, hogy melyik a hosszabb, ahogy az időpont is. Van, hogy 9-kor már indulunk és csak a pékségig megyünk fél órát. Van, hogy csak 12 körül vásárolni 1-2 órás kört. Van, hogy délelőtt sétálunk 2 órát és este csak labdázni megyünk. Előfordul, hogy egy nap csak egyszer megyünk. Tegnap pl délig halogattam az indulást, de 16-kor értünk haza :D Ma meg csak 14.30-kor mentünk ki 2,5 órára...Holnap szintén délelőtt lesz naaagy séta, este sztem csak klikkerezünk
2013. dec. 18. 21:19
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu