Kezdőoldal » Állatok » Macskák » Aggódnom kellene, hogy megfázi...

Aggódnom kellene, hogy megfázik a cicám?

Figyelt kérdés
Kezdő vagyok kinti-benti cicával. Van kint, a fedett teraszon egy doboza, amibe van egy nagy tollpárna takaróval. Ott sokat szokott lenni. Emellett, van egy fáskamra és a padlás, ahova behúzódhat. Ezidáig nem panaszkodott, amikor hazajövünk, többnyire a dobozából bújt elő. Ami miatt most aggódom, hogy leesett a hó, és egész hétvégén a 20 fokos szobába héderezett. 1x ment ki, fél órára, de már vissza is nyávogta magát. Holnap viszont munkanap van, korán megyünk, későn jövünk, egésznapra nem merem bezárni, mert azt már kikérné magának. Kicsit aggódok, hogy a hétvége alatt megszokta a meleget és holnap megfázik. Ti mit gondoltok?
2018. dec. 16. 17:20
 1/5 A kérdező kommentje:
Ami még lényeges lehet, 4 éves cicus, nem baba már, de velünk ez az első tele, az előző gazdái egyáltalán nem engedték be a házba.
2018. dec. 16. 17:22
 2/5 anonim ***** válasza:
80%

Dehogy kérné ki magának!

Ne képzelj be ilyeneket...bér tudom vidéken még mindig a 21. században is az a gyakorlat, hogy állatnak kint a helye, ami igaz a háztáji állatokra, nem a házikedvencekre!!!


Én biztosan bevinném amúgy is, max a jó időben (ha macska biztos a kert/kerítés) kiengedném kicsit, vagy akár pórázzal sétáltathatod is a kertben.

Ha jót szeretnél neki, hosszú életet, szépen legyen a házban is alom, kuckó stb. Majd nézelődik az ablakból! Ez nem kínzás, ez védelem és a hosszú, boldog élet biztosítása!

Mai világban ennyi autó, idióta ember, neveletlen kutya stb. melett minden cica aki kinti halálra van ítélve előbb-utóbb! Persze majd jönnek a habzószájúak, akik NEM felelősségteljes állattartók, de Te ne tartozz közéjük!

A benti tartás nem városi vagy úri flanc.

2018. dec. 16. 17:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
66%

Teljesen igaza van az elöttem szólónak! Ez ugyanígy igaz a kutyákra is, bennt a helyük a hidegben!