Kezdőoldal » Családi kapcsolatok » Egyéb kérdések » Ti szakítanátok a párotokkal...

Ti szakítanátok a párotokkal azért, mert a testvére és a kapcsolata az agyatokra megy?

Figyelt kérdés
Párom testvérének van egy nője, alig egy éve (mi három éve vagyunk együtt), akinek van egy 8 éves lánya és egy 12 éves fia. A kislánnyal nincs semmi baj, egy tündér, de a bátyja... Gyakorlatilag mindenből bukásra áll, nem tanul, engem kértek, hogy korrepetáljam (tanár vagyok), de nem vállaltam és elmondtam, hogy szerintem azért viselkedik úgy, ahogy (kezelhetetlen, de idegenek előtt, pl. nevelési tanácsadóban normális, semmi baj sincs vele), mert az anyukája nem foglalkozik vele (ha otthon van, akkor is csak a kislánnyal - vele se sokat, de a fiúhoz nem megy be a suliba, nem tanul vele, stb.) és így akarja felkelteni a figyelmét. De még csak le se szidja, ha rossz, minden meg van neki engedve, mindent megkap, amit kér, semminek se örül, ki van égve a gyerek. Ráadásul párom testvérére is féltékeny, hogy elveszi tőle az anyját. Rendszeresen mi vigyázunk rájuk a párommal, ha nem akarom, hogy áthozzák őket, akkor én vagyok a szemét, mert mégis csak tanár vagyok, mi az, hogy erre is képtelen vagyok?! (Ezt nem párom mondja, hanem a testvére). De, ha ajánlok könyvet, amiben benne van a gyerek viselkedése és a kezelése, akkor azt kapom, hogy nem könyvből kell gyereket nevelni, majd meg tudom, ha nekem is lesz. De, hogy más gyerekeit én nevelem, az senkit se érdekel. Párom nem áll ki senki mellett, csak nyel és hallgat a végtelenségig. Meg kellene beszélnünk ezt már rég, de én már a szakítást fontolgatom. Egyszerűen felőröl, hogy falra hányt borsó bármi, amit mondok és mégis nekünk passzolják le a gyerekeket hétvégére, mikor pont az anyjukra lenne szükségük. Párommal semmi más problémánk nincs, de ezt már nem bírom elviselni, lassan egy éve ez megy, és egyre rosszabb. Ti mit tennétek? 28/N
2011. dec. 4. 21:48
1 2
 11/17 anonim ***** válasza:
100%