Kezdőoldal » Családi kapcsolatok » Egyéb kérdések » Közös kasszánál nem téma,...

Közös kasszánál nem téma, hogy a pasi esetleg 3-4-szer annyit eszik, mint a nő?

Figyelt kérdés

Nálunk még nincs napirenden a dolog, de eszembe jutott, hogy nálunk ez a helyzet az evéssel, és valószínűleg eléggé lehúzná a pénztárcámat a kajavásárlás közösen... Diák vagyok ugyanis, és nagyon szűkös az anyagi helyzetem.

Vagy a női kozmetikai cuccok kiegyenlítik a helyzetet?:P



2013. jún. 26. 15:57
1 2 3 4
 11/36 anonim ***** válasza:
94%

Közös kasszánál nem lehet téma, hogy a pasi többet eszik.

Azért "közös" kasza, hogy mindenki a szükségletei szerint gazdálkodjon belőle. Pasi többet eszik, nekünk nőknek meg nem kevés összeg havonta a tampon, betét.

Közös kaszánál azért közösen illik beosztani a jövedelmet is. Nem fillére, hogy ennyit ehetsz, hanem úgy nagyvonalakban.

2013. jún. 26. 16:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/36 anonim ***** válasza:
100%
Nálunk is ő jóval többet eszik, meg sokszor költ mekis kajára, chipsre, üdítőre, édességre. Én kajára siznte semmit nem költök, a munkahelyemen eszek napi 3szor, nekem az elég, délutén már nem eszke itthon, csak hétvégén. De, én vásárolok kozmetikumokat, sminket, parfümöt, ruhákat, ő meg ilyesmit csak ritkán, amennyi épp szükséges. Nálunk nincs ebből gond.
2013. jún. 26. 16:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/36 anonim ***** válasza:
94%

Én nem értem. Ha közösen vesztek valamit, akkor az nem a te pénztárcádból megy. Értelem szerűen.


Biztos velem van a baj, de nálam még egy pasim sem evett többet. 3-4-szer többet eszik? Kivel jársz, Hulk-kal vagy valami test és vasútépítővel? :-D Vagy akkor Te eszel ilyen baromi keveset? Nekem ez fura. Pedig én sem vagyok egy nagy darab.

2013. jún. 26. 16:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/36 anonim ***** válasza:
93%

Szia!