Kezdőoldal » Családi kapcsolatok » Egyéb kérdések » 18 évesen korai elköltözni...

18 évesen korai elköltözni otthonról?

Figyelt kérdés

Még nem töltöttem be a 18-at, de erősen gondolkodom rajta, hogy amint lehet, külön költöznék.

Nincs semmi nagy gond itthon, csak jobban érezném így magam.


Albérletet vagy saját lakást ajánlotok kezdetnek? -> amint lehet, szeretnék elkezdeni dolgozni, hogy legyen egy induló összegem, ezért vagyok jobban amellett, hogy jobb lenne megvenni egy kicsike házat, amiben kényelmesen elvagyok, az albérlettől tartok kicsit.

Összeköltözni senkivel nem fogok, egyedül tervezem az életemet, ezért is húz jobban a szívem egy saját, kicsi ház felé.


Szerintetek mennyire reális elképzeléssek ezek így?

Még diák vagyok, abszolút tapasztalatlan, így olyanok válaszát, segítségét várom, akik kicsit több élettapasztalattal rendelkeznek nálam.


Előre is köszönöm! :)



2018. aug. 24. 16:52
1 2
 1/18 anonim ***** válasza:
82%

Eltudod magadat tartani önerőből minden segitség nélkül?

Nincs anyuka/apuka. Te vagy egyedül. Nincs elfogyott a lóvá, adjál stb.


Majd ha erre igen lesz a válaszod, akkor nyugodt szívvel lépj. Addig meg azon törd a fejed, hogy milyen melót tudsz találni, hogy ne a szüleidet pumpold, és legalább mutiba legyél kicsit kisfelnőtt.

2018. aug. 24. 16:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/18 anonim ***** válasza:
97%

Mit dolgoznál ?

Egyedül nem olyan olcsó fenn tartani magadat

2018. aug. 24. 16:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/18 anonim ***** válasza:
100%
Szerintem előbb nézz körbe az ingatlanpiacon, számomra nagyon meredeken hangzik, hogy veszel egy házat, még ha kicsi is. Persze nyilván sokkal ideálisabb, de azért nem olyan könnyű ingatlant vásárolni. Önerőből meg pláne. Hiába kezdesz el mihamarabb dolgozni, elég sokáig kell gyűjtögetned.
2018. aug. 24. 16:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/18 anonim ***** válasza:
100%