Kezdőoldal » Családi kapcsolatok » Szülő-gyermek kapcsolat » Végső el keseredésemben...

Végső el keseredésemben vagyok, hogyan oldhatnám meg hogy rendeződjön a családi hátterem?

Figyelt kérdés

Szeretném a segítségeteket kérni.

Pontosabban ez mindenre kiterjed ez a kérdés. De eredendője inkább a szülő és gyermek közötti kapcsolat, inkább annak hiánya.

Legfőbb okom a szomorúságra, hogy édesapámmal nem váltottam szót évek óta, többször is kisebb koromban megvert, és legutóbb mikor nekem támadt, 2012-be, azóta nem beszéltem vele. egy háztartásban élünk, édesanyám sajnos már csak az agyagi biztonság érzete miatt maradt mellette. jelenleg 21 éves fiatal női hallgató vagyok. édes anyám nemrég töltötte a 49-k szülinapját. édesapám pedig az 53-at.

roppant agressziv, és mivel eddigi életem során helytelen képet láttam szüleim viselkedési mintáiból felhívták rá a figyelmem hogy forduljak szak emberhez.

párkapcsolat szempontjából meg igértem addig nem kezdeményezek ameddig nem vagyok teljesen épp és egészséges önbizalommal.

arra lennék kíváncsi hogy mennyi időt ölelne fel a terápia hogy ezt a helytelen mintát felválthassa a helyes, és bízni tudjak a férfiakban?

továbbá hogyan tudnám rávenni édesanyámat hogy elváljon édesapámtól? Ugyan is édes apám hatalmi pozicíóban van, kiszolgálja mindkét oldalról az édesanyja és az édesanyám is. engem sem akart, igy olyan vagyok neki mint a betolakodó kis testvér.

szeretnék teljes életet élni boldogan, hogy segíthessek magam is másokon. pszichológia alapképzést választottam.


köszönöm.



2014. ápr. 14. 18:17
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
31%
Ebből a beteg környezetből mindenképpen ki kell lépned. Elköltözés lenne a legjobb. Azért mert apád egy állat, még nem kell a férfiaktól félni. Legjobban egy kiegyensúlyozott párkapcsolat segítene rajtad. Többet érne minden ráolvasásnál.
2014. ápr. 14. 18:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 A kérdező kommentje: