Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Betegségek » Lehetséges hogy az antibiotiku...

Lehetséges hogy az antibiotikum miatt lettek rajtam pici piros kiütések a bőrömön?

Figyelt kérdés
Most egy hete hagytam abba az antibiotikum szedését , vese medence gyulladás / húgyúti fertőzés miatt. Most elkezdtem ma este felfedezni magamon piros apró pöttyöket a hasamon , a combom belső oldalán . Egyelőre lekopogom, hogy nem viszket, bekentem sudocremmel. Elmenjek orvoshoz megmutatni vagy majd elmúlik? Valaki tapasztalt már ilyet? Ajánl valamit?

2019. ápr. 9. 20:39
 1/5 anonim ***** válasza:
Szia, mióta szedted? Nem vagyok orvos, csak saját tapasztalat : amikor én antibiotikumot kaptam felső légúti gyulladásra, nekem az arcom lett tele mély, nagy aknékkal. De szinte egyből. Kb fél év kellett mire rendbejött :(
2019. ápr. 9. 20:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Zinnatot szedtem, 19 darabot pontosan , naponta kettőt + közte probiotikumot. És bocsi, még nincsen egy hete hogy abbahagytam, hanem csütörtökön hagytam abba a szedését . És kb. 2 órája fedeztem fel a hasamon leginkább . 🤷🏽‍♀️
2019. ápr. 9. 20:50
 3/5 anonim ***** válasza:
Ha az antibiotikum lenne, rögtön jelentkezett volna. Inkább mutasd meg orvosnak az a biztos.
2019. ápr. 9. 22:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:

Pedig itt leírja, hogy napokkal, hetekkel is később jelentkezhet.


[link]

2019. ápr. 10. 06:26
 5/5 anonim ***** válasza:
Igen, de úgy, hogy napokig, hetekig tartó gyógyszerszedés közben vagy az után pár órával, nappal alakul ki, te pedig már 1 hete nem szeded.
2019. ápr. 10. 09:56
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!