Kezdőoldal » Egészség » Egyéb kérdések » Lugos oldatból csinálhatok...

Lugos oldatból csinálhatok szappant? Ha nem mit csináljak vele, valahogyan felhasználható?

Figyelt kérdés
Kezdő vagyok és egyik ismerősömtől kaptam lúgos oldatot szappan készítéshez. De ugye az összes receptben szilárd lúgot kell használni, és semmit nem tudok az oldatról, így nem mertem vele semmit kezdeni.

2021. jan. 9. 12:50
 1/5 anonim ***** válasza:
"semmit nem tudok az oldatról," Mi is PONTOSAN igy vagyunk ezzel. Semmit sem tudunk rola, csak amit te elárulsz. Talán ha a lugos (flugos?) ismerösödet kérdeznéd!
2021. jan. 9. 13:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 Ypszilon1980 ***** válasza:
Ha nem értesz hozzá, akkor hagyd,vegyszerekkel nem játszunk. Kérdezz olyat, aki kémiában otthon van vagy aki vegyész. Gondolom a google-ban is találsz infókat szappan készítésről.
2021. jan. 9. 13:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:

Hát ez elég kedves hozzáállás..

Nem értek hozzá, de folyamatosan olvasok a témában és tanulok.

Gondolom senki nem vegyésznek születik. Gondoltam ide téved pár nálam tapasztaltabb szappankészítő és segít.

2021. jan. 9. 19:41
 4/5 A kérdező kommentje:
Például hogy esetleg PH mérővel ha megvizsgálnám az oldatot az hasznos lenne e? Vagy ha hagyjam az egészet akkor mit kezdjek az oldattal ? Öntsem a lefolyóba ?
2021. jan. 9. 19:42
 5/5 Ypszilon1980 ***** válasza:
Nem megbántani akartalak, de te írtad, hogy semmit sem tudsz az oldatról. Ha folyamatosan tanulod és fejlődsz, akkor oké. PH mérő mindenképpen kellene, hiszen a töménység sem mindegy, a gőze sem éppen egészséges és eléggé maró hatású is lehet, légutakat is károsíthatja, ezért én biztos nem nyúlnék hozzá, bár alapvetően el sem fogadtam volna. Fehérítő is lúg amúgy, de aki adta azt kérdezd meg ez milyen fajta, milyen PH.
2021. jan. 10. 14:42
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu