Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Egyéb kérdések » Miért történik ez mostanában?

Miért történik ez mostanában?

Figyelt kérdés

25 éves vagyok, skizofrén. Nagyon sok gyógyszert szedek.

Az utóbbi 1 hónapban gyakran bepsiliek éjszaka.

Lehet vmelyik gyógyszer okozza?



okt. 19. 03:37
 1/3 A kérdező kommentje:
Bocsânat, elírtam: bepisilek
okt. 19. 03:38
 2/3 anonim ***** válasza:
Olvasd el a gyogyszerek lehetseges mellekhatasait. Siman lehet, hogy valamelyik gyogyszer vagy valamely gyogyszerek kombinacioja.
okt. 19. 05:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

Szerintem beszéld meg a pszichiátereddel, ő valószínűleg tudni fogja, melyik gyógyszer okozza, és esetleg ír fel az helyett valami mást.

De simán lehet az is, hogy semmi köze a gyógyszerekhez. Tőle kéne megkérdezned.

okt. 19. 09:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!