Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Mentális egészség » Meddig hízok még az antidepres...

Meddig hízok még az antidepresszánstòl?

Figyelt kérdés

Fél éve szedek antidepresszánst.

Sosem voltam kövér alkalt, de miòta szedem csak hízok és hízok. A gyògyszer előtt sosem figyeltem arra mit eszek, mindig is nagyon édesszájú voltam.

A munkámbòl adòdòan rengeteget mozgok egész nap talpon vagyok. Viszont azt vettem észre hogy hiába csökkentettem az édességet nem akarnak lemenni a kilok, sőt inkább egyre jobban felfelé jönnek. Fehér kenyeret sem eszem már , nyilván nem vagyok olyan típus hogy csak zöldség gyümölcs de ezt akkor is soknak találom.

Viszont ez a fajta antidepresszáns bevállt. Sokat segített a szorongásomon, pánikrohamaimon amik már nagyon durva stádiumba voltak.

Volt valaki hasonlò cipőben? Van rá valami megoldás vagy egyáltalán lehet fogyni antidepresszáns mellett?



máj. 22. 17:04
 1/10 anonim ***** válasza:
89%
Beszélj az orvosoddal és kezdj valami sportba! Mindenképpen kezdj el kajanaplót írni, hogy pontosan láss, mit és mennyit eszel ill iszol!
máj. 22. 17:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:

Már említettem neki.

Azt mondta hogy ettől a fajta antidepresszánstòl álltalában nem szoktak az emberek hízni. Annyit mondott hogy figyeljek a kajára és mozogjak. De mint említettem is a munkám miatt rengeteget mozgok egész nap talpon vagyok.

Mikor pedig haza érek már nagyon fáradt vagyok. De lehet hogy muszály leszek erőt venni magamon és itthon is mozogni picit.

A kaja naplòt megpròbálom

máj. 22. 17:15
 3/10 anonim ***** válasza:
34%
Nos igen, nem a gyógyszertől hízol, hanem az általa keltett étvágynövekedés okozta többlet kalória beviteltől. Szóval egyél kevesebbet. Nehéz, tudom. Érdekes, egyetlen antidepitől se híztam, pedig többek között emiatt kell szednem.
máj. 22. 17:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:

Pedig úgy érzem mostanában nem eszem olyan sokat, pròbálom vissza fogni amennyire csak lehet 🥺

Megpròbálok mégjobban oda figyelni.

Te mit szedsz jelenleg?

máj. 22. 17:33
 5/10 anonim ***** válasza:
20%
Válts hatóanyagot.
máj. 22. 17:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
41%
Azért van, mert végre múlik a depressziód. A depi miatti étvágytalanság csökkent, így többet eszel.
máj. 22. 20:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 A kérdező kommentje:
Gondolkoztam a váltáson de pont ezért váltsak mert hízok tőlle? Úgy , hogy egyébként a többi antidepresszánsròl sokkal rosszabb hízási tapasztalatokat hallok. Szerintem más hatòanyagtòl is híznék sajnos :(.
máj. 23. 04:28
 8/10 anonim ***** válasza:
100%
Ez melyik antidepresszáns?
máj. 23. 20:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 A kérdező kommentje:
Escitalopram
máj. 24. 07:20
 10/10 anonim ***** válasza:
15%
Azért hízol, mert használ a gyógyszer és nem szorongsz, ezáltal eszel. Én is így voltam.
máj. 24. 16:24
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!