Kezdőoldal » Egészség » Mentális egészség » Miért iszonyodok ennyire a...

Miért iszonyodok ennyire a varangyoktól?

Figyelt kérdés
Felnőtt, harmincas tanár vagyok, férfi. Gyerekkoromban nem féltem tőlük, fogdostam őket, aztán a nagymamám rendkívül iszonyodott tőlük, ezt gyerekként viccesen fogtam fel, de ahogy egyre inkább felnőttebb lettem, kezdtem én is iszonyodni tőlük furcsa módon. Ma már ott tartok, hogyha előttem ugrál, akkor nagyon rossz érzés fog el, aminek az okát nem tudnám megmagyarázni.

#béka #fóbia #iszony #Megmagyarázhatatlan viszolygás
2022. máj. 29. 22:09
 1/10 anonim ***** válasza:

A varangyoknak a hiedelem világban különös képességeket tulajdonítanak. Sok boszorkánynak volt saját varangya, amit feladattal bízhatott meg.

De ez az ezotéria témaköre lenne. A te esetedben szerintem simán csak egy kialakuló undorról van szó, ami tudataltatt erősödhetett fel a nagyi undorából kiindulva.

2022. máj. 29. 22:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
Milyen tanár?
2022. máj. 29. 22:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:
Angol, német szakos.
2022. máj. 29. 22:27
 4/10 anonim ***** válasza:
Hogy tanuljak angolul? gimis vagyok és kettes, de ezt sem suliban szereztem meg (tudást) hanem netről/játékokból
2022. máj. 29. 22:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 A kérdező kommentje:
4-esnek. Fontos a nyelvtan, és a szókincs fejlesztése egyaránt. A nyelvtant tanuld valami jó nyelvtan könyvből, pl. English Grammar in Use. Különböző szintjei vannak. A szókincs tanulásához jó lenne, ha minél több angol nyelvű könyvet olvasnál. A hallás utáni szövegértés is fontos. Ezt lehet tanulni úgyis, ha minél több angol nyelvű adást hallgatsz. Fontos a személyes érdeklődés, az a motivációban sokat számít. Sok kitartás kell majd hozzá. Sok sikert.
2022. máj. 29. 22:45
 6/10 anonim ***** válasza:
És angol beszéléshez valami tipp?
2022. máj. 29. 22:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 A kérdező kommentje: