Kezdőoldal » Egészség » Mentális egészség » Szellemi fogyatékos vagyok?...

Szellemi fogyatékos vagyok? Hol és hogyan vizsgáltathatom ki?

Figyelt kérdés
Sokan mondják,és mondták azt, hogy szellemi fogyatékos vagyok.Én nem tudom mit higyjek.Ha stresszes vagyok, akkor gyors a beszédem, az igaz.Nem midig, de előfordul ez.A mennyasszonyommal is ezért szakítottam, mert egy idő után ezt nem tudta tolerálni.Tanulni egyébként jól tudok.Jelenleg főiskolai hallgató vagyok, szociális munkás szakon.Jól megy a tanulás.Az is igaz, hogy amikor stresszes vagyok, és tükörbe nézek, akkor az arcom el van torzulva,legalábbis szerintem.Lehet, hogy ezért néznek annak?A stressz, a szorongás az márpedig a mindnenapok velejárója.E miatt volt olyan, hogy gyógyszerknt alkalmaztam az alkoholivást.Mondjuk az alkohol rontott a memóriámon az igaz,de már nem iszom,így úgy érzem, mintha kezdene helyreállni.De még mindig szokott lenni egyfajta furcsa tudatállapot: bizonyos emlékeim bizonytalanok:emlékszem sokmindenre, de mégis nem vagyok biztos mindenben, hogy tényleg megtörténtek-e azok.De szellemi fogyatékosnak már az alkoholfogyasztás előtt is neveztek.Most akkor mi vagyok?Meg szeretném tudni.
2011. jún. 8. 11:59
 1/8 anonim ***** válasza:

Hogy mi vagy? A szöveged nem úgy fogalmaztad, mintha őrült lennél. Azt, hogy gépelés közben rángatóztál-e, meg nem tudhatjuk. Szerintem te csak egy átlagos, a helyesírás alapvető szabályait nem ismerő ember vagy, és bolhából csinálsz elefántot.


Ha biztosra akarsz menni, akkor rakj fel magadról videót, amin éppen elmélyülten beszélsz valamiről. Akkor könnyebben megállapítjuk, hogy megvan-e minden kereked.

2011. jún. 8. 12:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Kérd szakember segítségét.
2011. jún. 8. 12:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
100%
Inkább önértékelési zavarod van. Amiket elmondtál, abból semmi nem utal szellemi fogyatékosságra.
2011. jún. 8. 12:12
Hasznos számodra ez a válasz?