Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Mentális egészség » Escitil 10mg nevű gyógyszerrel...

Escitil 10mg nevű gyógyszerrel van valakinek tapasztalata?

Figyelt kérdés
Pánikbetegséget vagy mit állapítottak meg nálam, nagyobb stresszhelyzetekben nagyon rosszul tudok lenni pl. vizsga, állásinterjú), egyszer elájultam, ez volt az első, a többi alkalommal csak rosszullét, ájulásérzés volt. De mióta szedem, igaz még csak 2 napja, reggelente fél szemet. Azóta hajlamos vagyok olyan dolgokon beparázni amin eddig nem, gondolom ez a gyógyszer mellékhatása. Meddig fog ez tartani? Írtak fel mellé frontint, amire azt mondták ha nem muszáj akkor ne szedjem, csak ha érzem hogy valami baj lesz, eddig még nem vettem be. Várom a véleményeket, tapasztalatokat.

2019. máj. 16. 16:27
 1/4 anonim ***** válasza:
30 nap kell neki, mire elkezd hatni. Általában jó szokott lenni. A mellékhatások átmenetiek és enyhék.
2019. máj. 16. 22:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Neked milyen mellékhatások voltak? Szedtél ilyen gyógyszert?
2019. máj. 17. 13:48
 3/4 anonim ***** válasza:
Igen. Egy hónap mire hatni kezd. Addig, lehet rosszabbul leszel, ezért írtak mellé nyugtatót.
2019. máj. 17. 14:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim válasza:

Szia! Én kb 7 éve szedtem másféle gyógyszert meg Xanaxot írtak fel. Kiírták és szedtem, nekem nem használt anno ezért magamtól leadtam a dolgot.


Idén végül úgy döntöttem ismét dokihoz megyek, mert nem lehet így élni pánikbetegséggel.


Pont Escitil-t kaptam én is, ez jobb mint a korábbiak, de kinek mi fog beválni, én 7 éve mást kaptam az lehet azért nem működött.


Én is kaptam mellé Frontin/Xanax gyógyszert és ugyanígy mondták, hogy ha csak muszáj akkor szedjem. Néha vettem be, ha nem tudtam aludni. Erős, addiktív szer vigyázni kell vele. Meg ha sokat és rendszeresen szedsz akkor tönkreteszi a memóriád, aminek idő kell, hogy helyreálljon. Van akinek viszont csak ez segít a mindennapjaiban. Azért írták fel neked is, hogy meglegyen minden eszközöd, mankód a gyógyuláshoz.


Na de a lényeg, hogy nekem ez a gyógyszer bevált, működik! Nekem nem volt semmilyen mellékhatása, de ez emberfüggő.


Ami még nagyon fontos, hogy mellé pszichológust kérjél (TB alapon az is ingyenes) muszáj, hogy egy szakembertől válaszokat kaphass és segítsen neked ezeket a dolgokat kezelni. Van egy hibás "probléma feldolgozási metódusod" amit ideje a gyökerében elfojtani.


Én 7 éve nem kaptam pszichológust, most igen és sokat segített, mert feltudtam tenni olyan kérdéseket amik segítették a gyógyulásom. (Csak 3 alkalmat voltam, nekem bőven elég volt.)


Aki pedig esetleg majd azt mondja, hogy ne szedj gyógyszert az nem tudhatja, hogy min mész keresztül olyanokkal tényleg ne foglalkozz. Én elmondtam pár barátomnak, volt akinek hasonló betegsége volt, mint nekem, így tudtunk róla beszélni. Fél szem amúgyse sok, nekem emelni se kellett az adagot.


Fel a fejjel van kiút én most 7 év után érzem, hogy igenis van megoldás. :)


És a legfontosabb, hogy foglalkozz magaddal sportolj, relaxálj. Ez a Te életed és sajnos itt neked kell érte tenned, hogy jobb legyen a gyógyszer nem fogja levinni, mint valami gyulladás csak mankó lesz, hogy feldolgozhasd a dolgot.


Ha bármi kérdésed van írhatsz üzenetet, ha gondolod.


(Ezen az úton csak akkor indulj el, ha tényleg kizártátok a testi betegségeket és csak mentális lehet a ludas.)

2019. máj. 19. 06:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!