Kezdőoldal » Egészség » Táplálkozás » Mitől pisilhetek sokat?

Mitől pisilhetek sokat?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

1 hete kezdtem el életmódot váltani, kaptam a háziorvosomtól egy gyógyszert (injekciós) ami elveszi az éhségérzetet stb. 1 héttel ezelőtt a folyadékbevitelem napközben 2 energiaital, este 1,75l cola volt. Váltottam vízre és cukormentes teára. Enni nem nagyon tudok, mivel a gyógyszer mellékhatását erősen érzem(fejfájás, hányinger, ha eszem akkor hányás), inni igyekszem napi 2-3 liter folyadékot.

Szerintetek mitől lehet az, hogy óránként 2x-3x pisilnem kell? Lehet, hogy egyszerre túl sokat iszom? Próbálok minel többet "legyűrni".

Köszi a válaszokat előre is!:)



nov. 21. 16:43
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
Hány kg vagy és centi, hogy gyógyszer kell ahhoz, hogy ne egyél?
nov. 21. 17:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
0%

154 cm vagyok és 104 kiló.:)

Nem azért kell, hogy ne egyek, inkább azért hogy ne nassoljak:)

Amúgyis napi egyszer nagyon max kétszer eszek

nov. 21. 17:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
Két fiókod van? :D
nov. 21. 17:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
0%

Kettő!😂 amiről írtam az új, ez a régi. Elfelejtettem a jelszavam, és addig próbálgattam míg beengedett🤷‍♀️😂

Ilyen az én szerencsém🥲

nov. 21. 17:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
Ezek után nem tudom, kinek válaszolok: a feledékeny kérdezőnek, akinek 1 óra alatt sikerült elfelejtenie a jelszavát, vagy egy anonim válaszolónak, de még 50 kiló fölösleggel se gondolom, hogy olyan drasztikus gyógyszerrel kéne fogyni, amitől egyáltalán nem bírsz enni, viszont hánytat, de legalább ismeretlen mellékhatásokkal terhel meg, mint például húgyúti zavarok. Azon meg végképp erősen csodálkozom, hogy egy háziorvos hogy írhat fel és adhat be szakorvosi kivizsgálás nélkül (bel, endokrin, pszich) ilyen erős szert.
nov. 21. 18:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
0%

Mindenkinél mások a mellékhatásai:)

Van aki ugyanúgy bír enni, és igen Felírta mert megvan a BMI-m illetve IR-em van és Pcosem.

A húgyuti zavarok pedig szerintem nem a gyógyszernek köszönhetőek. Megfigyeltem ezt akkor is, amikor nem szedtem gyógyszert, csak szimplán 20 órán keresztül nem ettem semmit.🙂

Hidd el nekem, hogy elég sokan használják, és megvoltak a szükséges vizsgálatok is.🙂

nov. 21. 18:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
Az ionháztartásodat alaposan felborítod. Bele fogsz betegedni, aztán fejvesztve fogsz megpróbálni kimenekülni ebből a gyógyszerből, nem kizárt, hogy a kórházban. Mi a neve a szernek?
nov. 21. 18:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:

Nagyon sokan használják ezt a gyógyszert. Akkor akik sikeresen leadtak 30-40 kilót, ők is belebetegedtek?

Leginkább arra voltam kíváncsi, hogyha hajtja ki a szervezem magából a vizet, merthogy el vagyok vizesedve, akkor pisilhetek többet?

Hívnám én a dokimat, de ma nem rendelt.:)

Ozempic a neve.

nov. 21. 18:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
53%
Hát ez nem étvágycsökkentő, az legfeljebb a mellékhatása, hanem vércukorszint-szabályozó. Endokrinológusnak vagy diabetológusnak kéne adnia, nem háziorvosnak.
nov. 21. 18:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
0%

"Mint egyéb obesitas-ellenes kezeléseknél, itt is jelentős egyéni eltérések fordulnak elő. A betegek egyharmadánál 20%-osnál nagyobb, 10%-ánál pedig 30%-osnál nagyobb mértékű fogyást mértek, ami eléri a bariátriai műtétek hatékonyságát."

Tudjuk, itt mindig mindenki okos, kötekszik, de a segítség nem megy🙂

nov. 21. 18:55
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!