Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Ha az internetről rendeltem...

Ha az internetről rendeltem könyvet és nem az jött meg akkor a könyves boltban hogy müködik a könyv csere?

Figyelt kérdés
Ha meg mutatom az árát mondom neki h erre akarom akkor ki cserélik ingyen vagy fizetnem kell érte?

2018. dec. 24. 17:48
1 2
 1/11 belapus ***** válasza:

Érdemes volna azon az oldalon, ahonnan vásároltál elolvasni a szerződési feltételeket.

Általában úgy működik, hogy először jelezni kell az eladónak, hogy probléma van.

Jelezheted azt is, hogy nem a pénzt kéred vissza, hanem az általad rendelt terméket akarod megkapni.

Amennyiben van boltja a közelben, akkor felajánlhatod, hogy ott kicseréled, ha van vagy odaküldik az általad választott könyvet.

Ezután a bolt eldönti, hogyan oldja meg a cserét.

Ha beleegyeznek a kérdésedben leírtakba, akkor nem kell fizetned a cseréért.Átadod a tévesen kiszállított könyvet, átveszed a megrendeltet.

Akkor sem kellene fizetned, ha például úgy oldják meg, hogy egy futárral elküldik a jót és neki adod át a másikat.

Fizetni elálláskor kell ( általában ) a postaköltséget, amikor visszaküldöd a könyvet, ők pedig visszafizetik az árát.

Ezért volna érdemes átnézni az ÁSZF-et ( különös tekintettel a reklamációs feltételekre ), mert abban pontosabb információk vannak.

2018. dec. 24. 18:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
Deh ha nincs ott a közelben bolt és ha ott ki akarom cserélni ott akkor h müködik?
2018. dec. 24. 18:41
 3/11 belapus ***** válasza:

Egy idegen boltban nem valószínű, hogy ki fogják cserélni.

Mit írnak az ÁSZF-ben ?

Vagy honnan rendelted ?

2018. dec. 24. 18:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:
Blokkot se kaptam ihhhh :/ nm tudom meg mondani vagy is nagybátyám rendelte akkor meg kérdezem honnan rendelte
2018. dec. 24. 19:07
 5/11 belapus ***** válasza:

A 2 PÜ-ben felesleges volt ugyanezeket megkérdezni, mert csak azt tudom válaszolni ott is, amit itt.

Jelezni kell az eladó felé a téves kiszállítást.

Megegyezni velük, amennyiben van saját bolthálózatuk, ott történjen a csere.Ekkor ingyenes lesz.Általában emailben vissza szokták igazolni a megrendelést.Ennek van egy száma.Erre a megrendelésszámra lehet hivatkozni.

Más áruház hálózatában elég kicsi a valószínűsége a cserének.Ha mégis belemennek, lehet, csak a különbözetet kell fizetni.Ezt nyilván velük kell leegyeztetni, de kevés esélyt látok rá.

2018. dec. 25. 07:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 belapus ***** válasza:

Tehát Libri.

Idézet az ÁSZF-ből:


"Vásárlástól való elállási joga mellett – annak korlátozása nélkül - lehetősége van arra, hogy bármilyen átvételi módon rendelt kiadványait kicserélje. Erre a kézbesítés napjától számított 8 munkanapon belül van lehetősége, amennyiben a vásárlást igazoló nyugtát vagy számlát megőrizte. A csere természetesen bármely, Felhasználó által választott Libri üzletben lebonyolítható nyitvatartási időben."


Továbbá...


"Megrendelésével kapcsolatos bármilyen kérdésével, észrevételével forduljon a Szolgáltató székhelyén működő ügyfélszolgálat munkatársaihoz az ugyfelszolgalat@libri.hu címen, illetve a 06-80-254-274-es telefonszámon (munkanapokon 09:00-17:00 között, illetve a honlapon jelzett időpontban)."


Vagyis számla kell.


"Új Felhasználó: Azon új Felhasználó, aki 2018.05.28. napjával, vagy azt követően regisztrál, és eszközöl vásárlást webshopunkban; alapértelmezett beállításként e-számlát kap a regisztráció során megadott e-mail címre, ugyanakkor regisztrációja véglegesítése után lehetősége van Belépés után az Adataim menüpont alatt, az „e-számlát kérek a megrendeléseimhez” opció kikapcsolásával hagyományos (papíralapú) számla kiállítását kérni.

...

Nem regisztrált Felhasználó esetén a rendszer csak elektronikus számlát tud kibocsátani. Ez nem zárja ki a nem regisztrált Felhasználó jogát arra, hogy magát regisztrálja, és ezt követően a fenti szabályok szerint járhasson el. A számlázás módjában visszamenőleges módosítás nem lehetséges.


Nem regisztrált Felhasználó elektronikus számláját a rendelés leadása során megadott e-mail címre kapott üzenetben, illetve az ügyfélszolgálattól igényelve érheti el, tekintheti meg utólag."


Elképzelhető, hogy emailben kapta meg a számlát.Ezt ki kell nyomtatni és elvinni a legközelebbi áruházukba.


A bolthálózat:


[link]


Ha nincs közelben, akkor az ügyfélszolgálattal lehet egyeztetni emailben vagy telefonon.

2018. dec. 25. 08:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ és 3134ft-ot fizetett akkor ha elmennék egy Libris könyvboltba elmondom h ez és ez blokkot meg nem tudok adni akkor ki cserélik?
2018. dec. 25. 08:19
 8/11 belapus ***** válasza:

Bemondásra nem valószínű.Legalább a rendelési számot ismerni kellene, de még így is kérdéses, mert az ÁSZF egyértelműen számláról vagy nyugtáról ír.

27-én, csütörtökön meg kell keresni az ügyfélszolgálatot ( telefon vagy email ), ők pontosabb információval fognak szolgálni, de ebben az esetben is KELL a rendelésszám.

2018. dec. 25. 08:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ deh blokkot meg nem adná ide az lenne a baj :/
2018. dec. 25. 08:46
 10/11 belapus ***** válasza:

Boltban szinte biztos, hogy nem, antikváriumban nagyjából 1/3-ért.

Mi lenne, ha elolvasnád, amit meg szerettél volna, azt megrendeled vagy megveszed ?

2018. dec. 25. 16:04
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!