Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Trans-o-plex/express one...

Trans-o-plex/express one vélemény?

Figyelt kérdés
Mik a tapasztalataitok?

2019. júl. 5. 19:07
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:

Eddig csak rossz tapasztalatom volt velük. Küldtem is velük csomagot még Trans-o-flexes korukban, és kaptam is jópárszor (munkahelyi ügyekből kifolyólag) Pár éve már nem is rendelek olyan webshop-ból, ahonnan ők szállítják ki az árut.

Volt, hogy elveszett a csomag, és csak hetek múlva került elő, a futárral nem lehet egyeztetni, a szállításra írt külön kéréseket nem tartják be. Az ügyfélszolgálat arogáns.

2019. júl. 5. 19:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
A rendelt telefont ők szallitjak
2019. júl. 5. 19:38
 3/11 anonim ***** válasza:

#1 vagyok. Elnézésed kérem, nem akartalak megijeszteni, nem tudtam, milyen okból kérdezed. Én üzleti vonalon áltam velük kapcsolatban.

Egyébként egy nagy nemzetközi cég, régóta a piacon, több millió kiszállítást végeznek évente, tehát valószínűleg ezek nagy része probléma mentes, különben már bezárhatták volna a boltot. Valamiért nekem viszont csak a problémásak jutottak.

Biztos vagyok benne, hogy időben megkapod a telefont! :)

2019. júl. 6. 06:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim válasza:
100%
Telefonálnak mikor jönnek kb 5 percel elötte de amúgy semmi email meg semmi értesítés, hogy mikorra várható a kézbesítés...
2020. nov. 20. 21:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 Gyula__ válasza:
100%

Váratlanul kapsz egy emailt, hogy 2 óra múlva hoznak egy csomagot.

Hiába voltam otthon, nem kézbesítették, a csomagkövetésben az áll, hogy nem voltam otthon.

Nem lehet elérni őket, ha mégis, azt mondják, hogy visszahívnak, de aztán valahogy elmarad.

2021. szept. 12. 11:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim válasza:
100%

Express One futárszolgálat:


Tegnap jött e-mail hogy holnap érkezik a csomagom (ma), ma reggel szintén kaptam két tájékoztató e-mailt, egyikben a várható kiszállítás + a futár telefonszámát, másikban pedig korrekt tájékoztatást hogy nem lehet jelenleg technikai hiba miatt bankkártyával fizetni náluk.

A futár időben érkezett, készséges, kedves volt, én csak pozitívat tudok róluk mondani.

2021. szept. 14. 09:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim válasza:
100%

Hulladék. Első kézbesítésnél nem voltam otthon, ugyanis reggel 7:20-kor küldték az emailt, hogy aznap szállítják (otthon se voltam, nemhogy emailt nézegessek). Másnap, a második kiszállításnál otthon voltam én, apám és a 2 kutyám is (akik, ha mi ketten megsüketülnénk, ők akkor is hallják, ha valaki nyomná a bejárati csengőt, ami amúgy olyan hangos, hogy mindkét szomszéd hallja). Nem jött, nem csengetett, nem hívott, mégis az lett odaírva, hogy nem tartózkodtam otthon, nem voltam elérhető. Írtam az emailre, hogy mit lehetne csinálni, elvégre nem az én hibám miatt nem került hozzám a csomag, de a pi**a aki válaszolt, mosta kezeit, tartotta magát ahhoz, hogy a futár kijött és nem tudott elérni (és a levélben ő is elismeri azzal, hogy nem reagált rá, hogy hívni nem is próbált a második alkalommal). Harmadjára nem fogják kiküldeni, írjak arra, akitől rendeltem, és szinte már rögtön vissza is küldték Kínába a csomagot, ami feltételezi, hogyha megint küldték volna, azt nekem kellett volna fizetnem más faxkodása miatt.


Megbízhatatlan társaság, nem vállalnak felelősséget semmiért - értve a futárra és aki az emailekre válaszol. Szép dolog más megvédése, de nem akkor, ha a futár tényleg idióta volt, aki annyit se tett, hogy egy telefont megejtett (3 órán keresztül végig a kezemben volt a teló). Most se csomagom, se ráköltött pénzem, ugyanis nem fogok nekiállni levelezgetni még egyszer senkivel.


Köszöntem szépen a katasztrofális élményt, soha többet Express One-t!

2021. szept. 16. 21:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 Eny válasza:
Én elégedett vagyok a szolgáltatóval. Webáruházas vásárlásnál őket választottam házhoz szállításhoz. A csomagot rövid határidőn belül megkaptam. E-mai és sms értesítést is küldtek előtte, egy órás időablakot megadva (!), amely pont ütközött egy házon kívüli elfoglaltságommal. Mivel megkaptam a futár telefonszámát is, felhívtam, egyeztettem vele, nagyon segítőkész és rugalmas volt!
2022. jan. 11. 10:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim válasza:
A futáruk felhív telefonon, megkérdezi a címemet, megkérdezi kitől várom a küldeményt, megkérdezi mit tartalmaz a küldemény. Ezután közli, hogy ilyen küldemény nincs nála, biztos véletlenül adta ki neki a rendszer a kézbesítést. Megkérem erre a futárt, hogy legyen kedves a központnál utánajárni, hogy akkor kinél van a küldeményem, ezt a futár elutasítja, mondván, hogy ez már nem az ő dolga. Ezután felhívom én a központot és kiderítem én, hogy a küldeményem a raktárban maradt. Ez a legújabb csalódás velük kapcsolatban, de eddig valahányszor ők szállítanak egy küldeményt, csak rossz tapasztalatom volt. Már rettegek, ha kiderül, hogy ők "próbálják majd megkísérelni" a kiszállítást...
2022. márc. 23. 14:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim válasza:
2022 decembere,ugyanaz a trágya,minősíthetetlen magatartás,nemzetközi csomag,nem hozzák,ha az van írva hogy hozzák akkor se hozzák,mindenki mossa kezeit,senki sem hibás,én bejelentést tettem a fogyasztóvédelemnél.Ha meglátjátok hogy express one a csomagszállító bárhol is,csak meneküljetek.Ne rendeljetek onnan semmit ahol ez a cég szállít,majd akkor talán észbekapnak a szolgáltatók is hogy ne kössenek ezekkel szerződést.A futár minősíthetetlenül beszél ha felhívod hogy mit képzel stb.Ilyen sosem egy futárcéggel sem fordult elő még.
2022. dec. 5. 11:21
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!