Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Radium.hu-ról rendelnétek...

Radium.hu-ról rendelnétek előreutalással laptopot?

Figyelt kérdés
Van egy laptop amit kinéztem az oldalon és szeretném megrendelni, viszont 500.000ft felett házhozszállítással nem lehetséges náluk utánvéttel fizetni és a termék amit néztem pont felette van. Ti utalnátok előre vagy nem?

2022. nov. 9. 17:16
1 2
 11/15 ludicrousSpeed ***** válasza:
73%
Idéznél dícséretet?
2022. nov. 9. 17:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/15 anonim ***** válasza:
100%
Én is onnan rendeltem anno.
2022. nov. 9. 18:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/15 anonim ***** válasza:
50%
Nem, de máshonnan se. Én csak utánvéttel fizetek. Ha egy webshopon nincs ilyen opció, akkor azt kihagyom és keresek máshol.
2022. nov. 9. 18:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/15 Katoonene ***** válasza:
100%

Elmúlt években több gépet (15 felett) rendeltem már a Radium, Digiprime oldaláról, előreutalással. Minden gond nélkül sértetlenül jöttek a gépek. Mai világban instant halál lenne, ha átvágnának. Fent vannak minden közösségi oldalon aktívan..

Nagy számok törvénye alapján már volt mindkettőnél garanciális gond is. Az ingyenes, háztól-házig garancia mindkét esetben élt, semminemű költség nem volt. Videókártya, RAM, Akkummulátor, mindegy, bejelentéstől számított 10-14 napon belül a futár készen hozta vissza, térítésmentesen.

Egyébként el is lehet menni hozzájuk személyesen is. Több alkalommal próbáltam már a városban, ahol élek, gépet venni, de általában 20%-al drágábbak voltak. Mindegy, hogy 200 vagy milliós gépről volt szó.


Olcsóbb kategóriás Asussal volt gondom Media Marktban, több mint egy hónap alatt ért vissza a gép, és még én mászkáltam az üzletbe.


Egy Lenovo gépnél megakadtam, (alapból rühellem a márkát, de mivel fehér volt, ez kellett..) és a Radiumos ügyfélszolgálatos fél órán kereszetül segített megoldani, sőt át is küldte azt a drivert, amit sehol se találtam.

2022. nov. 10. 00:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/15 anonim válasza:

Egyértelműen nem, a saját bőrömön tapasztaltam: A rendelés pillanatáig kinyalják a s@gged, utána sz@rba sem vesznek.


Minősíthetetlen a vevői kapcsolattartás és a garanciális ügyintézés is. Arról nem is beszélve, hogy szakmaiságnak jelét sem mutatják.

Új laptop, céges vásárlás, mely a kezdetektől fogva kékhalálozik. Néhány diganosztika lefuttatása után hardverhibásnak ítéltem. A Radium-ot telefonon elérni lehetetlen, ezért a 3 nap vásárlástól való elállási jogomat érvényesíteni sem tudtam, ellehetetlenítették. ~350 ezrem csak úgy lebeg a levegőben.

A Chat-en 4 nap után sikerült annyit visszaírniuk, hogy ők nem garanciáztatják, azt saját magamnak kell intéznem a hivatalos magyarországi szervíznél (természetesen a szállítás önköltségen történik). Elküldtem a kijelölt helyre, a szervízben megállapították, hogy alaplap cserére érett a gép, mindezt a vásárlástól számított 7. napon. Kicserélték, de a jelzett kékhalálozási hiba nem hárult el. Mivel külön SSD+RAM bővítést kértem, amit a Radium belsősei intéztek, így egy újabb kört kell fussak náluk.

Kérdés, hogy most sikerül-e megugraniuk a dolgot, vagy újabb barmolás következik, amivel tönkretesznek még egy alaplapot/SSD-t/RAM-ot, vagy bármi mást. Ököllel verik a gépeket?

2022. dec. 16. 10:01
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!