Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Kifizettethetik a javítás...

Kifizettethetik a javítás költségeit?

Figyelt kérdés
Ha garanciális javítás közben derül ki a szervízben, hogy a telefonom esés miatt hibásodott meg, kifizettethetik velem a javítás költségeit? Ilyen esetben mondhatom azt, hogy akkor ne javítsák meg, és olyan állapotban kérem vissza a telefont, ahogy leadtam? És abban az esetben mi van, ha levették a kijelzőt, ami emiatt megsérült, de amikor leadtam, még semmi baja nem volt?

2020. febr. 20. 07:53
 1/6 A kérdező kommentje:

Még nem vittem be a telefont a szervízbe, előtte érdekelne, hogy mire számítsak.


Ha nincs garancia, és ezt előre megbeszéljük, és kb. 15.000 Ft lenne a javítás, de javítás közben megsérül a kijelző, aminek a cseréje 50.000 Ft, akkor 65.000 Ft-ot kell fizetnem?

2020. febr. 20. 07:58
 2/6 anonim ***** válasza:

Ha mondjuk kiderülne, hogy a javításra leadáskor azt mondanád, hogy ha 15 ezernél többe kerül, akkor nem kéred a javítást, nagy égés lenne?

" akkor ne javítsák meg, és olyan állapotban kérem vissza a telefont, ahogy leadtam?"

Ugye ezt magad sem gondolod komolyan?

Kérj először bevizsgálást, akkor nagy valószínűséggel azt az árat fogod kapni, ami az ajánlatban szerepel.

A bevizsgálásért díjat számíthatnak fel, ezen ne lepődj meg.

Tudom hogy nagyon ügyes és leleményes vagy, megoldod ezt a problémát, nem félek tőle.

2020. febr. 20. 08:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:

Köszönöm a választ!


Sosem volt még ilyen problémám, azért kérdeztem, mert semennyire nem értek ehhez, de ez nyilván már a kérdésemből kiderült. Nem tartom cikinek, hogy nem szeretnék 65.000 Ft-ot kifizetni. Újonnan 100.000 Ft volt a telefon, egyszerűen nem érné meg ennyit rákölteni. Nem ügyes meg leleményes szeretnék lenni, hanem felmérem a lehetőségeimet, hogy ne érjen meglepetés.


Szóval ha kérek bevizsgálást, akkor kapok róla egy papírt, hogy x Ft-ba fog kerülni? És ha váratlan többletköltség jelentkezik, akkor is csak annyit kell fizetnem, vagy emelkedhet az ár? Ha emelkedhet, akkor akármennyivel? Vagy van egy határ?

2020. febr. 20. 08:17
 4/6 anonim ***** válasza:

"Szóval ha kérek bevizsgálást, akkor kapok róla egy papírt, hogy x Ft-ba fog kerülni? És ha váratlan többletköltség jelentkezik, akkor is csak annyit kell fizetnem, vagy emelkedhet az ár? Ha emelkedhet, akkor akármennyivel? Vagy van egy határ?"

Igen, ezeket kell megkérdezned a szervizben.


"Nem ügyes meg leleményes szeretnék lenni, "

Értelek, csak a leejtett telót szeretnéd gariztatni.

2020. febr. 20. 09:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:

Köszönöm a választ, akkor ezt megkérdezem ott.


A telefon fél métert esett, és védőtok volt rajta. Korábban még sosem ejtettem le. Nem gondolnám, hogy normális, hogy ennyitől tönkrement benne valami, ezért nem tudom, hogy él-e a garancia. Ha javítás közben derül ki hogy nem, és addigra sérül a kijelző a szervízben, akkor nem szeretném kifizetni az egészet, annyi pénzből inkább veszek egy új telefont. 15.000 Ft-ért nem fogok hazudni, de nem szeretném azt se, ha lehúznának.

2020. febr. 20. 10:22
 6/6 A kérdező kommentje:
Végül garanciálisan megcsinálták, pedig mondtam, hogy leesett amikor rákérdeztek, hogy mi történt. A leadás utáni harmadik munkanapon már kész van, ma megyek érte.
2020. febr. 25. 11:46

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!