Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Tavaly kötöttem egy 2 éves...

Tavaly kötöttem egy 2 éves hűségszerződést a Telekomnál,egy mobilszolgáltatásra, most megemelték kb 14%-al az előfizetésem díját.Elállhatok ezmiatt a szerződéstől?

Figyelt kérdés
Igaz telefonnal együtt vettem a szerződést de nem nagy értékű a telefon,ezt csak úgy kaptam,még havi törlesztést sem kell rá fizetnem. Visszaadnám a telefont és fizetek amortizációt ha kell,de én eddíg úgy tudtam,hogyha kötünk egy határozott idejü szerződést,akkor csak akkor térhetnek el,ha azt törvényben szabályozzák,mint ahogy ezt meg is tették, hogy elvették a közösségi oldalak és bizonyos csatornákon a korlátlan filmnézést,de hogy ezzel párhuzamosan emeljenek is,az nekem abszurd. Természetesen felvettem már velükl is a kapcsolatot,ott az ügyintéző nem talált semmit az ÁSZF-ben erről,de majd kapok hívatalos véleményt 30 napon belül,a Békéltető testületnek meg most fogalmazom az e-mailt,csak kíváncsi voltam, hogy ez csak engem zavar, vagy mást is?

2023. márc. 25. 16:30
1 2 3 4
 1/31 anonim ***** válasza:
100%

Tavaly nyáron változtattak ÁFSZ-t, bele tették, hogy ezentúl inflációt követnek. Ha már megvolt akkor az előfizetésed, akkor onnantól kezdve volt 40 (45?) napod felmondani. Ha meg azután kötötted, akkor nem is kérdés, hogy az új ÁFSZ vonatkozik rád.

Szóval nem, nem állhatsz el a szerződéstől.

2023. márc. 25. 16:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/31 anonim ***** válasza:
77%
Ja, az ügyintéző meg béna volt.
2023. márc. 25. 16:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/31 anonim ***** válasza:
100%
Ahogy az első írja. Mi, cégként kaptunk is erről annak idején külön is tájékoztatást. Meg gondolom te is kaptál sms-t, hogy változott az Áfsz. És hová mennél? Mindenhol emeltek most.
2023. márc. 25. 16:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/31 anonim ***** válasza:
54%

"ez csak engem zavar, vagy mást is?"

Ne aggódj, van még néhány ilyen szerencsétlen mint te akik nem képesek megérteni hogy az egyoldalú szerződés módosítás teljesen legális.


[link]

9.1.2-es pont.

"A Szolgáltató jogosult az Előfizetői szerződést az Egyedi előfizetői szerződésre is kiterjedően egyoldalúan módosítani."

Ezt te elfogadtad, aláírtad.

A módosításról értesítést kaptál? Igen.


Ha fel szeretnéd mondani az előfizetést, akkor az alábbiakat vedd figyelembe:

Nem kell sehova fűhöz-fához irkálni! Az ügyintéző néninek gratulálok, hogy még ennyit sem talált meg.

Lehet elmegyek a telekomhoz ügyfelesnek.


9.1.3. Egyoldalú szerződésmódosítás esetén az Előfizetőt megillető felmondási jog

A Szolgáltató egyoldalú szerződésmódosításáról szóló értesítés kézhezvételétől számított 45 napon belül az Előfizető

azonnali hatállyal, további jogkövetkezmények nélkül jogosult felmondani az Előfizetői szerződést.

Nem jogosult az Előfizető felmondani az Előfizetői szerződést, ha a módosítás

a) következtében az Előfizetői szerződés, illetve a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó feltételek az Előfizető

számára kizárólag előnyös módon változnak meg,

b) adminisztratív jellegű és nem tartalmaz az Előfizető számára hátrányos rendelkezést, vagy

c) kifejezetten jogszabályváltozáson, hatósági vagy bírósági döntésen alapul.

A jelen 9.1.3. pont a) és b) pontjában foglaltak fennállását a Szolgáltatónak kell bizonyítania.

Nem tekinthető az Előfizető számára előnyös módosításnak a díjak, a díjcsomagok, az adatforgalmi korlátozások, az

adatátviteli sebességek, a lefedettség, a műsorterjesztési szolgáltatás keretében kínált csatornák összetételének

módosítása - ide nem értve az csatornasorrend megváltoztatását, valamint azt, ha a módosítást megelőzően kínált

csatornák a módosítást követően is elérhetőek az Előfizető számára -, vagy a személyes adatok kezelésének az Előfizető

számára nem egyértelműen előnyös megváltoztatása, még akkor sem, ha azok előnyös változásokkal járnak együtt. Nem

tekinthető adminisztratív jellegű módosításnak valamely szerződési feltétel olyan változása, amely a szerződésből eredő

jogokat és kötelezettségeket érdemben módosítja.

2023. márc. 25. 16:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/31 anonim ***** válasza:

Ja még valami, megelőzendő a későbbi kérdéseket:

Ha átmész másik szolgáltatóhoz, ott ugyanez lesz. Ugyanúgy bármikor megváltoztathatják a szerződést és a díjszabást.

Ja és ők is fognak emelni árat. Nincs ingyen ebéd!

2023. márc. 25. 16:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/31 anonim ***** válasza:
100%
Sajnos a többi szolgáltató is emelt, nagyon hasonló árak és csomagok vannak minden szolgáltatónál. Én Telenoros voltam, ami Yettel lett és most törlik a régi csomagomat és egy jóval drágábba raknak át. Egyik szolgáltató rosszabb, mint a másik. Engem is bosszant, de úgy látom nem érdemed váltani, mert a többi sem jobb.
2023. márc. 25. 17:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/31 anonim ***** válasza:
82%
Bírom amikor a fideszeseknél is benéz a ló az ablakon, de nem a kormányt kritizálja aki tényleg elcseszte, hanem mindenki más a hibás. :DDDD
2023. márc. 25. 17:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/31 anonim ***** válasza:
100%

minden hónapban küldenek egy tájékoztató SMS-T, hogy változik az Áfsz., el szoktad olvasni?


Ha nem reagálsz rá, akkor elfogadtad.

2023. márc. 25. 17:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/31 anonim ***** válasza:
45%

2# "Ja, az ügyintéző meg béna volt."


Ja, meg randa, ja nem, VANDA!

:)

2023. márc. 25. 17:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/31 anonim ***** válasza:

a Telekom nálunk is emelt,

tv-internet-telefon


10820.- --> 10911.- ft lett

2023. márc. 25. 18:01
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!