Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Tavaly novemberben vásároltam...

Tavaly novemberben vásároltam egy E 66 os Nokia telefont. Azóta 6x javították 2x cseréltek benne panelt és nem hajlandók kicserélni, vagy csereutalványt adni. Hetedik alkalommal is meghibásodott. A Nokiához miért nem lehet személyesen bemenni?

Figyelt kérdés
2009. szept. 18. 09:25
 1/3 anonim ***** válasza:
Említsd meg nekik a fogyasztóvédelmet, lehet elgondolkodnak. Tudomásom szerint kérheted a cserét, amennyiben az a forgalmazóra nem jelent aránytalanul nagy többlet költséget.
2009. szept. 18. 10:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Azóta még1x elromlott és nem cserélik ki.A fogyasztóvédelemtől egyáltalán nem félnek:Ez terror
2009. okt. 3. 08:13
 3/3 A kérdező kommentje:

Már ujabban is szervízben van 8x 11 hónap alatt.

Nem cserél a NOKIA

2009. okt. 25. 19:09

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!