Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Hogy tudom az ügyfélszolgálato...

Hogy tudom az ügyfélszolgálatot személyes ügyintézőt kapcsoltatni a telenor 1220-as hívószámán?

Figyelt kérdés

"0"-ra a legtöbb menüpontban leteszi a hívást!

ellopott, elvesztett SIM-kártya letiltása,

szolgáltatások, tarifacsomagok és az előfizetési szerződéssel kapcsolatos tudnivalók,

szolgáltatás-megrendelés, -módosítás és -lemondás telefonos ügyintéző segítségével,

számlainformáció és számlázási szolgáltatások,

készülékkel, hálózattal és külföldi telefonhasználattal kapcsolatos tudnivalók,

akciók, értékesítési információk,

kártyás szolgáltatással kapcsolatos adatok,

Telenor előfizetők hívószámával kapcsolatos tudakozódás,

szolgáltatásokkal kapcsolatos hibabejelentés,

hálózati rendszerhibával kapcsolatos bejelentések,

számlázással kapcsolatos panaszok,

feltöltőkártyával kapcsolatos panaszok,

javításra leadott készülék utáni érdeklődés,

kiszolgálásra, ügykezelésre vonatkozó panaszbejelentés.

Ezeket mondja de sehol nem mond ügyfélszolgálat kapcsolása menüpontot!



2014. jan. 24. 21:42
 1/2 anonim ***** válasza:
2014. jan. 24. 21:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Ez nem jó nekem! Nem vagyok telefon analfabéta de az sos egyenleget csak személyes ügyfélszolgálat kapcsolásával lehet megrendelni! Ezért nem jó nekem más mint az az opció amit régen a "0"-ás gomb kapcsoltatásával tudtam elérni!
2014. jan. 24. 22:01

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!